  • 161. Data: 2013-04-02 16:19:32
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.

    Tez jestem ciekawy ;)

    sz.

  • 162. Data: 2013-04-02 16:40:02
    Od: tá´Ź

    komar wrote:

    > dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
    > brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>

    Truck ma z przodu 259 mm. Niestety tez lite i ogólnie chujowe, ale lepsze
    trochę przynajmniej. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 163. Data: 2013-04-02 16:49:29
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Dołożyć do serwa zawór elektromagnetyczny powodujący rozszczelnienie serwa po
    stronie zaworów.

    i co to da?

  • 164. Data: 2013-04-02 17:35:13
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 16:49:29 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > i co to da?

    Odpalasz, pojawia się podciśnienie, serwo wpycha tłoczek w pompę i blokuje hamulce.

  • 165. Data: 2013-04-02 19:54:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 2 Apr 2013 02:49:16 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Bo tu jest napisane że oni do 1200kg samochodu który ma 103KM i jeszcze

    Akurat to był najlżejszy Pold, 1115kg, o ile dobrze pamiętam.

    > większe koła (bo to chyba R14 były większe niż te słabsze poldki) też

    Takie same trzynastki jak w innych, w opcji alu.

    > zamontowali pojedyńczą, niewentylowaną tarczkę hamulcową 227x11mm...

    Tak, a potem doszedł nieco większy Lukas.

    > Przecież to się pewnie gdzieś do 180km/h rozpędzało...

    Licznikowo pewnie tak, ale sądzę, że doskonała aerodynamika
    Poloneza nieco poskramiała niecne zapędy rowerowej K16. Myśmy
    nigdy nie mieli odwagi, żeby pocisnąć go do końca.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 166. Data: 2013-04-02 19:54:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 02 Apr 2013 12:16:56 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl>
    wrote:

    > Bez przesadyzmu - wiadomo że nie jest to mistrzostwo świata, ale
    > wiele samochodów tak miało (i trochę ma do dziś ;) ).

    No... Patrol. Honker. Jimny. Mustang (kto kumaty i kasiasty,
    czym prędzej wypieprza to coś w cholerę i montuje cały
    aftermarketowy IRS). Ute/pickupy oraz pojazdy większego kalibru.

    :)

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 167. Data: 2013-04-02 19:59:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 02 Apr 2013 14:40:02 GMT, t??? <t???> wrote:

    > Truck ma z przodu 259 mm. Niestety tez lite i ogólnie chujowe, ale lepsze
    > trochę przynajmniej. ;)

    Gdyby miał 380 na ceramice i sześciotłoku, to Ring obleciałbyś
    nim w 5:59, a Bellof, gdyby żył, mógłby Ci buty czyścić.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 168. Data: 2013-04-02 21:47:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tᴏ wrote:
    > Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International"
    > (7/95), a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych
    > Polonez ma rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro.
    > Gdy pisałem, że te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i
    > proszę:
    >
    > "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy
    > Lucas, hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100
    > km/h, auto potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
    >
    > Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im
> [...]

    Cały polonez to było gówno

    z dwa rzy tym musiałem jechać i wspominam to jak najgorzej...

    wszystko było od tego lepsze :)

  • 169. Data: 2013-04-02 21:50:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-02 19:54, Robert Rędziak pisze:
    (...)
    > No... Patrol. Honker. Jimny. Mustang (kto kumaty i kasiasty,
    > czym prędzej wypieprza to coś w cholerę i montuje cały
    > aftermarketowy IRS). Ute/pickupy oraz pojazdy większego kalibru.
    >
    > :)

    Ba, ale Polonez 40 lat temu nie miał służyć do wyścigów (powiedzmy),
    a Mustang (najnowszy chyba też) ma dobry stary most. O Chevy
    Corvette z poprzecznym, resorem z przodu nawet nie wspominam ;)

  • 170. Data: 2013-04-02 22:06:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Apr 2013 21:47:34 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > Cały polonez to było gówno
    > z dwa rzy tym musiałem jechać i wspominam to jak najgorzej...
    > wszystko było od tego lepsze :)

    A maluchem jechales ? :-)
    No dobra, moge sie zgodzic ze maluch to nie samochod :-)

    Ale czym to pomykales w owych czasach, ze taka opinia ?

    J.