-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<3kubhdcfn372$.12j6g55vqw1cn$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<6...@g...com>
<1cfz62sncn352.19i53w8dovswe$.dlg@40tude.net>
<s...@4...net>
<2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 3 Apr 2013 10:18:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 38
Message-ID: <515be5f2$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.18.208
X-Trace: 1364977138 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.4.18.208:49782
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487744
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
Dnia Wed, 3 Apr 2013 00:22:08 +0200, J.F. napisał(a):
>> Ale ... kiedys na drodze probowalem i jakies takie wrazenie mi
>> zostalo ze
>> faktycznie trudniej zablokowac jak sie szybko jedzie ...
>Zablokować koła tak samo łatwo przy 10km/h jak i prędkości 20x
>większej.
>To jest po prostu konieczność wytworzenia momentu hamującego wyższego
>niż
>przyczepność kół. Jakiś tam wpływ bezwłasności mas wirujących na
>pewno
>jest, ale raczej nie taki żeby to było bardzo istotne.
Tez niezalezny od predkosci, no chyba ze doliczyc moment silnika przez
zmienne przelozenie. Tak czy inaczej - jesli ma zatrzymac, to
zatrzyma, tycho chwile pozniej.
Ale ... sobie zaczynam przypominac - to chyba bylo tak ze ze recznym
przy malej predkosci potrafilem zablokowac tylne kola, choc to nie w
kazdym aucie mozliwe, a przy wiekszej jakos nie chcialo. Sprawdze
jeszcze.
>Jak wrażenie, to stawiałbym na to, że przy wyższych prędkościach
>można
>szybciej zagrzać hamulce (więcej pracy przy zamianie energi
>kinetycznej w
>cieplną) ale to też raczej takie naciągane.
Musialoby zadzialac w ulamku sekundy ... ale kto wie ..
>W każdym razie ja nie zauważyłem żeby się to jakoś specjalnie
>różniło.
I tu reczny, ktory dziala na granicy, moze to bardzo roznicowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 10:27 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 10:57 Michoo
- 03.04.13 11:31 J.F
- 03.04.13 11:33 masti
- 03.04.13 11:57 szufela
- 03.04.13 12:44 Michoo
- 03.04.13 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 13:27 Jakub Witkowski
- 03.04.13 13:30 Wicio
- 03.04.13 13:35 h.w.d.p.
- 03.04.13 13:47 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:13 h.w.d.p.
- 03.04.13 14:30 Michoo
- 03.04.13 14:46 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:48 h.w.d.p.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-30 Immatrykulacja...