-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<3kubhdcfn372$.12j6g55vqw1cn$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<6...@g...com>
<1cfz62sncn352.19i53w8dovswe$.dlg@40tude.net>
<s...@4...net>
<2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 3 Apr 2013 10:18:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 38
Message-ID: <515be5f2$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.18.208
X-Trace: 1364977138 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.4.18.208:49782
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487744
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
Dnia Wed, 3 Apr 2013 00:22:08 +0200, J.F. napisał(a):
>> Ale ... kiedys na drodze probowalem i jakies takie wrazenie mi
>> zostalo ze
>> faktycznie trudniej zablokowac jak sie szybko jedzie ...
>Zablokować koła tak samo łatwo przy 10km/h jak i prędkości 20x
>większej.
>To jest po prostu konieczność wytworzenia momentu hamującego wyższego
>niż
>przyczepność kół. Jakiś tam wpływ bezwłasności mas wirujących na
>pewno
>jest, ale raczej nie taki żeby to było bardzo istotne.
Tez niezalezny od predkosci, no chyba ze doliczyc moment silnika przez
zmienne przelozenie. Tak czy inaczej - jesli ma zatrzymac, to
zatrzyma, tycho chwile pozniej.
Ale ... sobie zaczynam przypominac - to chyba bylo tak ze ze recznym
przy malej predkosci potrafilem zablokowac tylne kola, choc to nie w
kazdym aucie mozliwe, a przy wiekszej jakos nie chcialo. Sprawdze
jeszcze.
>Jak wrażenie, to stawiałbym na to, że przy wyższych prędkościach
>można
>szybciej zagrzać hamulce (więcej pracy przy zamianie energi
>kinetycznej w
>cieplną) ale to też raczej takie naciągane.
Musialoby zadzialac w ulamku sekundy ... ale kto wie ..
>W każdym razie ja nie zauważyłem żeby się to jakoś specjalnie
>różniło.
I tu reczny, ktory dziala na granicy, moze to bardzo roznicowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 10:27 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 10:57 Michoo
- 03.04.13 11:31 J.F
- 03.04.13 11:33 masti
- 03.04.13 11:57 szufela
- 03.04.13 12:44 Michoo
- 03.04.13 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 13:27 Jakub Witkowski
- 03.04.13 13:30 Wicio
- 03.04.13 13:35 h.w.d.p.
- 03.04.13 13:47 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:13 h.w.d.p.
- 03.04.13 14:30 Michoo
- 03.04.13 14:46 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:48 h.w.d.p.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)