eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 03 Apr 2013 08:36:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <kjgilj$d8s$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <s...@a...wkurw.org>
    <kjeb6r$3p9$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <515b3686$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1364970995 13596 159.253.247.138 (3 Apr 2013 06:36:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2013 06:36:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <s...@a...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487735
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-02 23:36, Robert Rędziak pisze:
    > On Tue, 02 Apr 2013 21:50:27 +0200, Artur Maśląg
    > <f...@p...com> wrote:
    >
    >> Ba, ale Polonez 40 lat temu nie miał służyć do wyścigów (powiedzmy),
    >
    > Ale sztywny most wyginął wraz z Asconami, Taunusami,
    > tylnopędnymi Fiatami i szwedzkimi cegłami, w których utrzymał
    > się najdłużej (ale nawet tam występował równolegle z IRS).

    Ale co by z tego miało wynikać? Nigdzie nie twierdziłem, że to
    super zawieszenie i że nie ma lepszych konstrukcji. Oś De Dion
    znana jest od ilu lat? Rozwiązanie świetne, a jednak zastąpione
    obecnie innymi konstrukcjami. Z różnych przyczyn. Jakoś mało
    kto piszczy, że zwykła belka skrętna z tyłu to chłam, a stosowana
    dość powszechnie. Kolumna MacPherson-a zresztą też.

    >> a Mustang (najnowszy chyba też) ma dobry stary most. O Chevy
    >
    > Toć piszę, że kto może, wywala to w cholerę i kupuje cały
    > niezależny zestaw. Zresztą Ford nareszcie zauważył, że ludzie aż
    > tak nie pragną powrotu do korzeni i następny ma mieć, nareszcie,
    > IRS.

    Tyle, że Mustang to trochę inna kategoria pojazdu i sam trafnie
    zauważyłeś - następny ma mieć IRS. Ile lat po Polonezie - 45? ;)

    >> Corvette z poprzecznym, resorem z przodu nawet nie wspominam ;)
    >
    > Tylko że pojedynczym, kompozytowym, pożenionym z podwójnymi
    > wahaczami.

    Zupełnie jak w Trabancie, tylko z drobnymi modyfikacjami
    - w końcu to Corvette :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: