-
X-Received: by 10.49.95.134 with SMTP id dk6mr1467397qeb.10.1364946369093; Tue, 02
Apr 2013 16:46:09 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.95.134 with SMTP id dk6mr1467397qeb.10.1364946369093; Tue, 02
Apr 2013 16:46:09 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ca1no24635022qab.0!news-out.
google.com!v17ni20587qad.0!nntp.google.com!ca1no24635021qab.0!postnews.google.c
om!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Apr 2013 16:46:08 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.18.27;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.18.27
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<3kubhdcfn372$.12j6g55vqw1cn$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<6...@g...com>
<1cfz62sncn352.19i53w8dovswe$.dlg@40tude.net>
<s...@4...net>
<2uotzgtw2mqd$.lcywp78t39x4.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Apr 2013 23:46:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487729
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 3 kwietnia 2013 01:14:42 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> Dnia Wed, 3 Apr 2013 00:22:08 +0200, J.F. napisał(a):
>
>
>
> > Dnia Tue, 2 Apr 2013 23:38:43 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
> >> Dnia Tue, 2 Apr 2013 07:15:06 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):
>
> >>> zablokuje koła przy prędkości 100km/h
>
> >>
>
> >> Już drugi raz w tym wątku podajesz prędkości przy który miałoby się dać
>
> >> blokować koła. Zupełnie jakbyś sądził, że ta prędkość ma jakieś znaczenie
>
> >> jeśli chodzi o możliwość blokowania kół.
>
> >
>
> > w 7 klasie podstawowki uczyli ze nie ma/nie uczyli ze ma.
>
> >
>
> > Ale ... kiedys na drodze probowalem i jakies takie wrazenie mi zostalo ze
>
> > faktycznie trudniej zablokowac jak sie szybko jedzie ...
>
>
>
> Zablokować koła tak samo łatwo przy 10km/h jak i prędkości 20x większej.
>
> To jest po prostu konieczność wytworzenia momentu hamującego wyższego niż
>
> przyczepność kół. Jakiś tam wpływ bezwłasności mas wirujących na pewno
>
> jest, ale raczej nie taki żeby to było bardzo istotne.
>
>
>
> Różnice są dopiero tam gdzie jest docisk aerodynamiczny - w F1 przy dużych
>
> prędkościach na hamulec naciskają 4x mocniej niż pod koniec hamowania, w
>
> normalnych autach nic takiego się nie dzieje.
>
>
>
> Jak wrażenie, to stawiałbym na to, że przy wyższych prędkościach można
>
> szybciej zagrzać hamulce (więcej pracy przy zamianie energi kinetycznej w
>
> cieplną) ale to też raczej takie naciągane.
>
>
>
> W każdym razie ja nie zauważyłem żeby się to jakoś specjalnie różniło.
A w wahadłowcach są jeszcze lepsze hamulce niż w sportowych samochodach. Ze o
traktorze MF nie wspomnę. 30 lat temu miały tarcze i okładziny ceramiczne. I co I
nic. Bo z Polonezem tak jak samochody wyścigowe nie mają nic wspólnego ani
wahadłowiec ani traktor. Jak długo będziesz jeszcze pierdolił że w wyścigowym
samochodzie są lepsze hamulce niż w Polonezie? Wychodzi że jazda w rajdach bije Ci na
dekiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 02:03 Michoo
- 03.04.13 03:18 h.w.d.p.
- 03.04.13 07:54 Artur Maśląg
- 03.04.13 08:36 Artur Maśląg
- 03.04.13 09:38 k...@g...com
- 03.04.13 09:56 Jacek
- 03.04.13 10:13 masti
- 03.04.13 10:18 J.F
- 03.04.13 10:27 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 10:57 Michoo
- 03.04.13 11:31 J.F
- 03.04.13 11:33 masti
- 03.04.13 11:57 szufela
- 03.04.13 12:44 Michoo
- 03.04.13 13:00 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=