eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: tá´Ź
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    X-No-Archive: Yes
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 01 Apr 2013 15:49:26 GMT
    Lines: 40
    Message-ID: <5159ac86$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1364831366 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 80.52.166.102:50796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487490
    [ ukryj nagłówki ]

    kogutek444 wrote:

    > A miałeś kiedyś poldka? Ja miałem dwa.

    Dziadek miał trzy, z czego na drugim uczyłem się jeździć, więc "jakość"
    tego wybitnego samochodu jest mi doskonale znana.

    > 125p też miałem. Przy stówce bez
    > problemu dawało się zablokować przednie koła hamulcami. 125p ciut lepiej
    > hamował.

    125p był znacznie lżejszy i miał tarcze z tyłu, wtedy gdy powstał miał
    bardzo dobre hamulce (a było to pół wieku temu). Poldas miał chujowe.

    > Łódzcy krawcy rozwozili towar po Polce
    > Polonezami.

    A beduini rozwożą towar po pustyni wielbłądami i co z tego?

    > Silnik do
    > remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy.

    ROTFL. Silnik nadawał się do remontu często od nowości, bo nie trzymał
    wymiarów fabrycznych.

    > Do tego Polonez był
    > wygodny i bezpieczny.

    Wygodny chyba w porównaniu do 126p. A bezpieczeństwo miał jedynie bierne
    (i to w relacji do swoich czasów, a nie dzisiejszych).

    > Napęd na
    > tylne koła powodował że jeździło się nim jak samochodem a nie jak
    > współczesnymi taczkami.

    Tak, tylny napęd dawał niezwykłą przyjemność obcowania z 70-konnym OHV z
    wałem na 3 podporach, pamiętającym czasy poprzednika Fiata 125.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: