-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 01 Apr 2013 15:49:26 GMT
Lines: 40
Message-ID: <5159ac86$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1364831366 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 80.52.166.102:50796
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487490
[ ukryj nagłówki ]kogutek444 wrote:
> A miałeś kiedyś poldka? Ja miałem dwa.
Dziadek miał trzy, z czego na drugim uczyłem się jeździć, więc "jakość"
tego wybitnego samochodu jest mi doskonale znana.
> 125p też miałem. Przy stówce bez
> problemu dawało się zablokować przednie koła hamulcami. 125p ciut lepiej
> hamował.
125p był znacznie lżejszy i miał tarcze z tyłu, wtedy gdy powstał miał
bardzo dobre hamulce (a było to pół wieku temu). Poldas miał chujowe.
> Łódzcy krawcy rozwozili towar po Polce
> Polonezami.
A beduini rozwożą towar po pustyni wielbłądami i co z tego?
> Silnik do
> remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy.
ROTFL. Silnik nadawał się do remontu często od nowości, bo nie trzymał
wymiarów fabrycznych.
> Do tego Polonez był
> wygodny i bezpieczny.
Wygodny chyba w porównaniu do 126p. A bezpieczeństwo miał jedynie bierne
(i to w relacji do swoich czasów, a nie dzisiejszych).
> Napęd na
> tylne koła powodował że jeździło się nim jak samochodem a nie jak
> współczesnymi taczkami.
Tak, tylny napęd dawał niezwykłą przyjemność obcowania z 70-konnym OHV z
wałem na 3 podporach, pamiętającym czasy poprzednika Fiata 125.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 17:52 DoQ
- 01.04.13 17:52 Tom N
- 01.04.13 17:58 DoQ
- 01.04.13 18:02 szufela
- 01.04.13 18:14 Irokez
- 01.04.13 18:14 J.F.
- 01.04.13 18:16 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:16 J.F.
- 01.04.13 18:18 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:22 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:23 k...@g...com
- 01.04.13 18:26 szufela
- 01.04.13 18:30 tá´Ź
- 01.04.13 18:34 Robert Rędziak
- 01.04.13 18:36 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=