-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 01 Apr 2013 15:49:26 GMT
Lines: 40
Message-ID: <5159ac86$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1364831366 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 80.52.166.102:50796
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487490
[ ukryj nagłówki ]kogutek444 wrote:
> A miałeś kiedyś poldka? Ja miałem dwa.
Dziadek miał trzy, z czego na drugim uczyłem się jeździć, więc "jakość"
tego wybitnego samochodu jest mi doskonale znana.
> 125p też miałem. Przy stówce bez
> problemu dawało się zablokować przednie koła hamulcami. 125p ciut lepiej
> hamował.
125p był znacznie lżejszy i miał tarcze z tyłu, wtedy gdy powstał miał
bardzo dobre hamulce (a było to pół wieku temu). Poldas miał chujowe.
> Łódzcy krawcy rozwozili towar po Polce
> Polonezami.
A beduini rozwożą towar po pustyni wielbłądami i co z tego?
> Silnik do
> remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy.
ROTFL. Silnik nadawał się do remontu często od nowości, bo nie trzymał
wymiarów fabrycznych.
> Do tego Polonez był
> wygodny i bezpieczny.
Wygodny chyba w porównaniu do 126p. A bezpieczeństwo miał jedynie bierne
(i to w relacji do swoich czasów, a nie dzisiejszych).
> Napęd na
> tylne koła powodował że jeździło się nim jak samochodem a nie jak
> współczesnymi taczkami.
Tak, tylny napęd dawał niezwykłą przyjemność obcowania z 70-konnym OHV z
wałem na 3 podporach, pamiętającym czasy poprzednika Fiata 125.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 17:52 DoQ
- 01.04.13 17:52 Tom N
- 01.04.13 17:58 DoQ
- 01.04.13 18:02 szufela
- 01.04.13 18:14 Irokez
- 01.04.13 18:14 J.F.
- 01.04.13 18:16 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:16 J.F.
- 01.04.13 18:18 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:22 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 18:23 k...@g...com
- 01.04.13 18:26 szufela
- 01.04.13 18:30 tá´Ź
- 01.04.13 18:34 Robert Rędziak
- 01.04.13 18:36 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=