  • Data: 2010-04-02 11:23:11
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hp2nlj$c7e$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno zasluga policji. Szybie (jedynie kilka lat) i skuteczne
    > dzialanie.
    > Przez kilka lat to wandalom moglo sie spokojnie znudzic...

    Tacy debile dopóki nie zostaną złapani czują się coraz bardziej bezkarni i
    rozochoceni. Ostatnim razem policja przyjeżdżała, ale o kilka minut za
    późno. Przyjechali szybciej niż do smakoszy piwa drących mordy i tłukących
    butelki. Podejrzewam, że jednak zostali złapani, bo szkody za każdym razem
    były duże. Myślisz, że łatwo jest unieszkodliwić takie męty? Prawo powinno
    pozwalać na ich publiczne wieszanie.
    neelix