  • Data: 2010-04-01 08:39:04
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <> napisał w wiadomości ...

    > w bardzo prosty sposob ci to wyjasnie (ta forma wyjasnienia zostala gdzies
    > zaslyszana ale spodobala mi sie bo dosc dobrze odwzorowuje prawde).
    > odpowiedz na 3 pytania:
    > -dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?
    > -okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?
    > -a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w ostatnim roku?
    >
    > jesli na wszystkie pytania odpowiedziaes 'nie' to masz za co byc im
    > wdzieczny i za co miec szacunek.

    wdzięczny to w tej sytuacji może być aniołowi stróżowi, swojemu
    szczęściu, własnej przedsiębiorczości, czterolistnym koniczynom,
    podkowom i wszystkim innym gadżetom i talizmanom :)
    Na moją znajomość Policji (a znam ich trochę, włącznie z jednym
    byłym komendantem wojewódzkim) to Policja w najlepszym wypadku
    będzie gdzieś w drugiej pięćdziesiątce czynników, które na to wpłynęły...