  • Data: 2010-04-01 09:12:51
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Gut m...@w...pl ...

    > swieci nie sa, ale wierz mi nie chcialbys pracowac jako policjant (nie
    > mowie tu stricte o drogówce a ogolnie, drogowka to tylko wydzial z
    > calej organizacji).

    mysle, ze trzeba to zglosic do prokuratury. Bo ruzimiem, ze sugerujesz, ze
    ktos ich tam siłą?

    > w duzej mierze sa porzadnymi ludzmi o przekroju spolecznym - czyli
    > jesli w poslce mamy dajmy na to 10% ludzi aktywnych z energia, 70%
    > zwyklych szaraczkow i 20% odpadów zdemoralizowanych, egoistycznych
    > kutasów to w policji tez bedziesz mial zblizony rozklad. tak samo na
    > drodze i tak samo wsrod sprzedawcow bulek, 8 razy trafisz na mila
    > obsluge a 9 osoba bedzie burakiem.

    Generalnie masz racje. Rozmawiajac z policjantami, przewaznie jest całkiem
    miło.
    Pytanie tylko, w ktorej kategorii zapiszesz miłego policjanta, ktory daje
    ci mandat za przekroczenie predkosci 70/100 na pustej dwupasmowej drodze?

    > nie skonalbym z pragnienia.

    zdziwiłbys sie.
    I ja ich nawet nie dziwie - niewidze sensu jechania passatem 50 w terenie
    zabudowanym.

    > wiesz o tym ze policjant zlapany na wykroczeniu drogowym takze po
    > cywilu ma duzo ciezsze konsekwencje niz zwykly obywatel? fakt, trzeba
    > zlapac.

    Az zazdroszcze ci tego idealizmu.
    Sam tez byłem taki całkiem niedawno.
    Wystarczyło dostac mandat w miejscu gdzie nie było ograniczenia, nastepnie
    zglosic to i dowiedziec sie, ze gówno ich to obchodzi (zły znak stoi do
    dzis), zgłosic dwa razy kradziez i zobaczyc procedury działania.
    Sorry, policja nie jest od tego, zeby byc miła. Ma byc skuteczna. Ale
    skutecznosci nie zmierzysz iloscia wystawionych mandatów czy iloscia
    zlapanych przestepców (czytaj pijanych rowerzystów).