  • Data: 2010-04-01 08:25:44
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> I jak tu mieć szacunek do tej formacji?
    >> do formacji powinienes.
    > Bo?

    w bardzo prosty sposob ci to wyjasnie (ta forma wyjasnienia zostala gdzies
    zaslyszana ale spodobala mi sie bo dosc dobrze odwzorowuje prawde).
    odpowiedz na 3 pytania:
    -dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?
    -okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?
    -a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w ostatnim roku?

    jesli na wszystkie pytania odpowiedziaes 'nie' to masz za co byc im
    wdzieczny i za co miec szacunek. nadstawiaja leb za gowniane pieniadze zebys
    mogl sobie spac spokojnie.

    > Nie osłabiaj mnie. Nie są fizycznie w stanie egzekwować wszystkiego,
    > muszą sobie coś wybierać. Mogą wybierać mądrze lub głupio. Wybierają
    > głupio.

    i wlasnie dlatego karzą także za male wykroczenia jak np przypoadek eagla.
    przepisy sa zle (chocby zle ograniczenia predkosci nieadekwatne do realnych
    warunkow). To ze lapia takze za drobne przewinienia daje poczucie
    nieuchronnosci kary a co za tym idzie jest dobrym kagancem.
    pewnie ze nie sa w stanie wszyustkiego wyegzekwowac, za malo ich, za malo
    sprzetu, za slaby motywator finansowy.

    wiesz co by bylo jakby sie skupiali tylko na ciezkich trudnych przyoadkach?
    wszyscy by uwazali hulaj dusza piekla nie ma, na drogach zapieprzali by
    wszyscy w miescie 120 gdzie sie da, na dowolnym kolorze sygnalizatora,
    niezaleznie od miejsca. do zderzen i wypadkow by nie przyjezdzali bo
    przeciez zajmuja sie najciezszymi przypadkami.

    jestes krytyczny bo nie chce ci sie ruszyc glowa i pomyslec. wszystko ci sie
    wydaje takie proste prawda? ci zli niedobrzy policjanci zabieraja moje
    dziengi ciezko zapracowane! W twoja swietosc zdecydowanie nie wierze, o
    braku swojej tez wiem. nie ma tu osoby calkowcie bez wad, bez wykroczen, bez
    naruszen prawa ustanowionego czy zasad wspolzyciaspolecznego.

    sirapacz