  • 41. Data: 2011-06-10 11:53:44
    Temat: Re: Minuta ciszy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał
    > Hello Myjk,

    >Skasowałeś ET-22? Szaaaacun!

    Zaczelo sie pewnie od tego ze maszynista urzadzil sobie 5 minut ciszy
    na przejezdzie kolejowym :-)

    >Oj, to maszynista musiał być wkurwiony. ;)

    "tfu, Pier* lanos, tfu, pier* lanos, tfu"

    J.

  • 42. Data: 2011-06-10 12:09:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, June 10, 2011, 11:53:44 AM, you wrote:

    [...]

    > "tfu, Pier* lanos, tfu, pier* lanos, tfu"

    Ale to musiałaby być maszynistka. I to młoda :)

    Tak mi się przypomina, jak kiedyś pomagałem odpalić busowi z silnikiem
    diesla bez pompki odpowietrzającej. Skończyło mu się paliwo w trasie i
    ktoś go doholował na stację pod dystrybutor i pojechał sobie. Busiarz
    zatankował ale akumulator zarżnął zanim zdołał odpalić. No i pyta, czy
    mam kable - ja mu mówie, że kabli nie mam ale mogę go trochę
    pociągnąć, żeby odpalił. A on na to, że na pace ma dwie tony - tylko
    się uśmiechnąłem ;)

    Jak podpinałem linkę, to podjechał jakiś taksiarz starym Mercem i
    dawaj jojczyć, że gdzie ja się z tym Lanosem pcham. Spojrzałem z
    politowaniem, wsiadłem i zrobiłem taką rundkę z busem na holu po
    ścieżkach na tej stacji, że taksiarzowi szczeka opadła. Bus odpalił
    ale busiarz wysiadł trochę blady :)

    W każdym razie obaj byli mocno zdziwieni, że Lanos dał radę pomimo
    przedniego napędu. Ja trochę też ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2011-06-10 12:21:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Hello J.F,
    >Ale to musiałaby być maszynistka. I to młoda :)

    narzeczona-konduktorka ? :-)

> [...]
    >ale busiarz wysiadł trochę blady :)

    >W każdym razie obaj byli mocno zdziwieni, że Lanos dał radę pomimo

    Po plaskim to niewielka sztuka, nie ma sie co chwalic ani co dziwic.

    Przeciagnalbys goscia przez Okraj, najlepiej zima :-)

    Ale taki pociag na plaskim torze lanosem ruszyc - no ciekaw jestem czy
    by sie dalo :-)

    J.

  • 44. Data: 2011-06-10 12:46:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, June 10, 2011, 12:21:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale taki pociag na plaskim torze lanosem ruszyc - no ciekaw jestem czy
    > by sie dalo :-)

    Musiałbym najpierw jakiś automagiczny wymieniacz sprzęgieł
    zainstalować. I dłuuugą taśmę z nowymi sprzęgłami ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2011-06-10 13:58:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Jun 2011 12:21:28 +0200, J.F

    > Przeciagnalbys goscia przez Okraj

    Albo przez tory!...

    ...wzdłuż. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2011-06-10 21:15:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Warning dla Jarka jest z przymrużeniem oka - jakżebym śmiał splonkować
    > usenetowicza z największym dorobkiem :)

    Czyżby mnie ktoś zdetronizował? ;-)

  • 47. Data: 2011-06-10 21:34:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-10 21:15, Pszemol pisze:
    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Czyżby mnie ktoś zdetronizował? ;-)

    Bynajmniej - źle rozumiesz definicję 'dorobku'.

  • 48. Data: 2011-06-10 22:10:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Bynajmniej - źle rozumiesz definicję 'dorobku'.

    Niekoniecznie źle, po prostu inaczej :-)
    Poza tym, tam był uśmieszek...