  • 21. Data: 2011-06-09 17:46:54
    Temat: Re: Minuta ciszy
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Godzina W.

    Eeee ... tą *ciszą* mnie zmyliliście. To to kojarzę, ale nie z
    ciszą a minutą hałasowania.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 22. Data: 2011-06-09 17:48:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,97506
    38,Kara_za_minute_ciszy.html
    > Nie karm trolla - przecież widać, że się nudzi.

    A ty coś taki nabuzowany ?

  • 23. Data: 2011-06-09 18:07:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/
    Wiadomosci/1,80273,9750638,Kara_za_minute_ciszy.html

    > To juz poleceni prezydenta i marszalka Sejmu nie maja dla policji
    > znaczenia ? :-)

    No i bardzo dobrze, że dostał.

  • 24. Data: 2011-06-09 18:09:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > *PLONK!* warning #1 - po raz pierwszy od 15 lat w Twoją stronę.

    Z ciekawości -- ile dajesz warningów przed dopełnieniem rytuału?

  • 25. Data: 2011-06-09 19:11:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Jun 2011 17:48:25 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > A ty coś taki nabuzowany ?

    Może RoMan też czcił, ale na przejeździe kolejowym.
    Tymczasem maszynista głosował na Tuska, do tego był
    skrajnie pogiętym ateistą, toteż powstała szkoda.
    Też byś się wkurzył.

    BPNMSP ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2011-06-09 19:57:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Thursday, June 9, 2011, 6:09:04 PM, you wrote:

    > begin RoMan Mandziejewicz

    > Z ciekawości -- ile dajesz warningów przed dopełnieniem rytuału?

    Warning dla Jarka jest z przymrużeniem oka - jakżebym śmiał splonkować
    usenetowicza z największym dorobkiem :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-06-09 19:58:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Thursday, June 9, 2011, 7:11:18 PM, you wrote:

    > Thu, 09 Jun 2011 17:48:25 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Może RoMan też czcił, ale na przejeździe kolejowym.
    > Tymczasem maszynista głosował na Tuska, do tego był
    > skrajnie pogiętym ateistą, toteż powstała szkoda.

    Coś w tym stylu, ale na odwrót.

    > Też byś się wkurzył.
    > BPNMSP ;)

    ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-06-09 20:59:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-09 17:02:32 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    38,Kara_za_minute_ciszy.html

    > Nie karm trolla - przecież widać, że się nudzi.

    Przepraszam.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-06-09 21:48:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2011 14:53:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >odstawić.
    >*PLONK!* warning #1 - po raz pierwszy od 15 lat w Twoją stronę.

    Ale o co chodzi - przeciez nie ja to wymyslilem, tylko najwzyzsze
    wladze panstwowe, najnizsze i dwoch szarych obywateli :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-06-09 21:49:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 09 Jun 2011 16:07:20 GMT, to wrote:
    >begin J.F
    0638,Kara_za_minute_ciszy.html

    >No i bardzo dobrze, że dostał.

    a to nie mogl wystapic do prezydenta o ulaskawienie ? :-)

    J.