  • Data: 2015-06-17 09:18:59
    Temat: Re: Miniaturowy kwarc do MCU
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jun 2015 08:30:25 +0200, Dariusz Dorochowicz
    <dadoro@_wp_._com_> wrote:
    > No tak raczej niekoniecznie. UART zdecydowanie lepiej działa na
    > zewnętrznym kwarcu :(
    > USB nie używałem.

    Nigdy nie używałem kwarcu do picków, które komunikują się z innymi
    zew. peryferiami po uarcie, czy usb. Urządzenia działają bez problemu
    w -25 i w upale. Mam nawet jeden sterownik CAN w aucie, też bez
    kwarcu (co jest już bezczelnym łamaniem zasad, CAN by design wręcz
    wymaga kwarcu). Zero problemów, chodzi 4 rok.

    --
    Marek