  • Data: 2009-01-06 12:45:57
    Temat: Re: Mikrofalówka - nie grzeje
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:oizl2hgu60gf$.15eblctouqv19.dlg@40tude.net...

    > No i dobrze

    > Tak ma być (chyba:). Niech się ktoś odezwie kto wie jakie tam żarzenie?

    > Dobrze

    > Szkoda, powinieneś

    > A jak wygląda ten bezpiecznik? Jeśli rurka przezroczysta to można zobaczyć
    > jakie tam efekty termiczne zaistniały. Jak duzo rozpylonego metalu na
    > sciankach to musiało byc porządne zwarcie. Jak brak śladów albo słabo
    > zaznaczone to zwarcie było nie za ostre. Albo po prostu drucik stracił
    > kontakt (rzadkie:) Wybij sobie z głowy takie pomysły jak skoki napiecia w
    > sieci. Musiało by nieźle skoczyć :)

> [...]

    Oki, dzieki za podpowiedzi. Jak tylko będe miał możliwość (czyt. wieczorem
    jak dzieciak
    pójdzie spac) sprawdzę diodę.
    Bezpiecznik nie wygląda źle. po prostu przepalony drucik. Bezpiecznik w
    postaci przeźroczystej
    rurki, która jest zupełnie czysta, nie ma żadnych śladów, ani osmoleń, ani
    rozpylonego metalu,
    tak więc raczej nie walnęło ostro.
    Oki, więcej może będę wiedział jutro jak uda mi się sprawdzić diodę.
    Spróbuje podłączyć szeregowo dwa akumulatorki do wkrętarki (14,4V) może da
    rade.

    Pozdrawiam,
    I dzięki za podpowiedzi

    bhk