eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMikrofalowa kuchenka z inverterem Panasonic NN-GD358W błąd H.97 - brak mikrofal › Re: Mikrofalowa kuchenka z inverterem Panasonic NN-GD358W błąd H.97 - brak mikrofal
  • Data: 2011-01-03 21:07:23
    Temat: Re: Mikrofalowa kuchenka z inverterem Panasonic NN-GD358W błąd H.97 - brak mikrofal
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości
    news:4d22371e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl

    > elektromechaniczne, z ew. czasoodmierzaczem
    > elektronicznym (tutaj nie ma co kombinowac z zywotnoscia,
    > bo wiadomo ze jak sie zepsuje to byle mechanik wstawi
    > mechaniczny timer i naprawi) :)
    >
    > widziales inwerterowa co ma 20 lat?
    >
    > a z rtc czy licznikiem wlaczen to bym sie nie zdziwil - w
    > koncu to sprzet niebezpieczny, powyzej ilustam uzyc moga
    > sie chocby wyrobic zawiasy w drzwiczkach czy nazbierac
    > tluszczu przy zamknieciu... i o tragedie nie trudno.
    > ktory producent bedzie ryzykowal? prosciej zrobic tak jak
    > np. w drukarkach atramentowych - chipek wykrywa ze sprzet
> [...]

    Posiadam mikrofale z pierwszych rzutow, gdzies 91 rok.
    Goldstar, skaldana w Anglii, z pelna obsluga przez przyciski, pelna
    elektronika.

    Przez te lata przepalila kilka lat temu zarowka i grzalka grilla. Reszta
    smiga.
    Mam jeszcze taka druga, ktora dostalem jak rodzina robila przemeblowanie w
    kuchni.
    Tam tez jedynym co sie zepsulo byla grzalka.
    A tak obudowa cala, wyswietlacz pracuje, nic nie rdzewieje, nic nie piszczy
    i nie odstaje grzeje jak kiedys.

    pzdr
    Tmek