  • 11. Data: 2011-02-15 20:14:39
    Temat: Re: Mikrofala - topią się drzwiczki
    Od: gary <g...@c...pl>

    > Poprzednia whirpool pracowała ponad 14 lat i drzwiczki były jak nowe a tu po

    o cholera. moja kuchenka whirpool właśnie kończy 14 lat :|

  • 12. Data: 2011-02-16 08:35:35
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-15 21:14, gary pisze:

    > o cholera. moja kuchenka whirpool właśnie kończy 14 lat :|

    Moja z Crispem też ma tyle. Już myślałem, że padła a to tylko wentylator
    się zatrzymywał więc wyłączała się z przegrzania.

    MD

  • 13. Data: 2011-02-16 20:03:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > o cholera. moja kuchenka whirpool właśnie kończy 14 lat :|

    Moja z Crispem też ma tyle. Już myślałem, że padła a to tylko wentylator
    się zatrzymywał więc wyłączała się z przegrzania.

    Moja z termoobiegiem, crispem i innymi duperelami ma 11 lat albo 12.
    Ma się bardzo dobrze i ani myślę zmieniać na nowe. Zwłąszcza że ślicznie
    wygląda nadal (obudowa czarna)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2011-02-17 01:23:15
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Moja z termoobiegiem, crispem i innymi duperelami ma 11 lat albo 12.
    > Ma się bardzo dobrze i ani myślę zmieniać na nowe.

    Mój Whirlpool 34litry full wypas, klima, alusy itp. :) od 14 lat miał
    tylko jedna awarię, spalił się cudaczny termiczny siłownik do zamykania
    jakiejś klapki od wentylacji i to tez głównie z tej przyczyny że z braku
    piekarnika w domu taka rolę przejęła mikrofala i jej termoobieg a często
    pieczone mięsa bez przykrycia pryskały tłuszczem gdzie się da.

    W przypływie desperacji chciałem początkowo kupić nową ale okazało się
    że takie kombajny i o takiej pojemności są teraz rzadkością.

    90zł za część rozwiązało problem, przy okazji zrobiłem jej generalne
    czyszczenie i sądząc po stanie jej wnętrzności czeka ja pewnie następne
    14 lat pracy :)

    Całe szczęście jednego bajeru nie posiada - ROHS :)

  • 15. Data: 2011-02-17 07:23:44
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    W dniu 14.02.2011 18:09, jędrek pisze:
    > Jest sobie mikrofala Bosch-a HMT84M451.
    > Po 7 dniach od zakupu zaczęły się topić w jednym punkcie (górna krawędź na
    > środkowym odcinku przy szybie) drzwiczki (zaczęła wypływać silikonowa
    > warstwa mocująca szybę w drzwiach i na jej styku z emaliowaną obudową zrobił
    > się "kleks" od przytopionych drzwiczek.

    Jedynym rozsądnym wyjściem z tej sytuacji jest odesłanie kuchenki do
    serwisu gwarancyjnego (gwarancje zapewne ma to urządzenie) z opisem
    zaistniałej sytuacji.
    Adresy autoryzowanych serwisów powinny wisieć gdzieś na stronie.
    Wysyłasz i siedzisz cicho przez 3 tygodnie (tu musisz sprawdzić w
    warunkach gwarancji, jaki czas jest przewidziany na reakcje. Jeżeli 14
    dni, to czekasz mniej więcej 3 tygodnie)
    Następnie dzwonisz do serwisu, do którego odesłałeś z prośbą z pytaniem
    o datę dostarczenia naprawionego/nowego sprzętu.

  • 16. Data: 2011-02-17 08:43:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 08:23:44 +0100, TomaszB wrote:

    >Jedynym rozsądnym wyjściem z tej sytuacji jest odesłanie kuchenki do
    >serwisu gwarancyjnego (gwarancje zapewne ma to urządzenie) z opisem
    >zaistniałej sytuacji.

    IMO to jednak znacznie lepsze jest skorzystanie ze swoich
    konsumenckich uprawnien i reklamowanie u sprzedawcy.

    Moze za pierwszym razem bedzie gorzej (dluzej), ale w razie klopotow
    pozycja klienta jest duzo lepsza.

    J.