  • Data: 2010-09-01 19:58:50
    Temat: Re: Mikroadjustacja
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-01 21:46, Roger from Cracow pisze:

    > zazwyczaj nie dziala przy zoomach, tam blad jest nieliniowy niestety.

    To za zwyczaj racja, ale dwa z moich obiektywów to zoomy
    i obydwa wykazywały FF niezależnie od ogniskowej i odległości
    od obiektu. Po długich testach praktycznych mogę powiedzieć,
    że teraz po korekcie dla każdej kombinacji ogniskowa-odległość
    jest idealne trafienie. Może po prostu coś z body mam (bo 2x FF),
    a może mam szczęście z tą nieliniowością. Stałki trafiają w punkt
    bez korekty.

    Na pewno warto spróbować dokonać takiego dostrojenia
    gdy jest taka możliwość. Są szanse, że będzie lepiej.

    pozdrawiam!
    Keyser Soze

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl