  • Data: 2014-02-14 13:47:44
    Temat: Re: Migotanie ekranu w laptopie Sony
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 12:53:49 +0100, Marek napisał(a):

    (ciach...)

    > No nie mów :D, ten laptop kosztował ponad 4000 zł, więc chyba takiej
    > lipnej matrycy (i jej elektroniki) nie wstawili, tym bardziej że Sony
    > opisuje tą matrycę Full HD jako duży atut tego modelu.

    Tylko popatrz, co odnośnie owych zalet piszą. To, że masz wysoką
    rozdzielczość owszem, może zaletą być (choć pytanie przy jakiej przekątnej).
    Wcale nie implikuje to zastosowania wysokiej klasy samej matrycy i jej
    układów sterujących czy podświetlenia.

    > A miał być taki fajny komp...:( Jeszcze długo przed zakupem dokładnie
    > sprawdzałem w sklepie wszystkie parametry tego kompa (nawet czy
    > wentylator cicho chodzi), a nie przyszło mi do głowy, że będzie taka kupa
    > z ekranem.

    Magia cyferek... :(

    [ Humanity's overrated. (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]