    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik zużywanej energii przez urządzenia elektryczne
    Date: Mon, 7 Mar 2011 17:40:34 +0100

    > http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-watomierz-
    miernik-mocy-i1495767889.html
    > Lidl, OBI, Castorama itp

    tia..

    W sklepie elektrycznym można bez problemu kupić zwykły miernik zużycia
    energii,
    taki jak montowane (kiedyś) do mieszkań przez elektrownię.
    Nie są one legalizowane, ale za to kosztują grosze (powinny być tańsze od
    tych dogniazdkowych). Dokładność wystarczająca. Trzeba tylko zamontować na
    swoim obwodzie (na stałe) i rozliczenie za energię wychodzi z dokładnością
    do złotówki.

    --
    Desoft