  • Data: 2014-11-03 10:20:54
    Temat: Re: Miernik <- >PC - jak zapobiec uszkodzeniu
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 02.11.2014 um 18:56 schrieb PeJot:

    > Wiem, widziałem i się nad czymś takim zastanawiam, choć pozostaje
    > czynnik ludzki użyć/nie użyć. W tym względzie karta RS do PC z
    > optoizolacją wydaje się zdecydowanie bardziej skuteczna.

    Są karty z optoizolacją, ale kosztują dość dużo (ok. 200EUR) i
    specjalnie dobre nie są. Jeżeli urządzenia mają być studento-odporne, to
    lepiej dać interfejs USB<->RS232 z optoizolacją, może być wielokrotny.
    Jest tego trochę do kupienia. A w wypadku przypadku jest interfejs do
    wyrzucenia, a nie PC.

    Waldek