  • Data: 2014-11-03 16:18:57
    Temat: Re: Miernik <- >PC - jak zapobiec uszkodzeniu
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-03 o 10:52, PeJot pisze:

    > Ciekawe, dlaczego ?

    Co dlaczego? Dlaczego kosztują dużo czy dlaczego dobre nie są.

    > Taniej wychodzi odstrzelenie pojedynczego
    > optoseparatora niż wieloportowej karty ?

    Karta wieloportowa kosztuje znacznie więcej niż 200 Eu. W dodatku
    wieloportowe z optoizolacją to są z reguły RS485/422 a nie RS232.

    > USB jest w zasadzie na marginesie moich zainteresowań, a już na pewno
    > nie konwertery RS/USB, bo niespecjalnie stabilnie działają.

    Ja wykonuję/używam urządzenia z konwersją USB.RS232 i pracują bardzo
    stabilnie Na układach FTDI.

    > 2ga sprawa
    > to urządzenia z GPIB, których na jednym potencjale może być w moim
    > przypadku kilka.

    I chcesz wpuszczać przypadkowe osoby do pracowni wyposażonej w kosztowny
    sprzęt, tak aby mogły same sobie konfigurować stanowiska pomiarowe?

    --
    pozdrawiam
    MD