  • Data: 2021-03-14 21:33:35
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 14/03/2021 10:28, J.F. wrote:

    >Jestem jednym z tych elementów zalewu. Dostaje średnio kilkanaście
    >paczek/miesiąc. Średnia wartosc paczki nie przekracza $2.

    >Było kilka droższych, multimetr, sterownik do drukarki 3D,
    >rozlutownica.

    >I ... dali radę je wydłubać z tego stosu. Dostałem wezwanie z urzedu
    >celnego.

    >Ogólnie gdzieś czytałem taki myk: jesli paczka wygladem i ciężarem
    >sugeruje telefon i wiecej, to idzie na konrolę.

    Nie maja jakiegos rentgena ?

    krajowe tez zagrozone
    https://bezprawnik.pl/rewizja-na-poczcie/

    >Mogę płacić wiecej jeśli to ma pomóc głodującym politykom, ale to co
    >mnie najbardziej martwi to czas. Juz dzisiaj nie da się logistycznie
    >uzasadnicz czasu dostawy (~3 miesiące), tym bardziej że połowa tego
    >czasu to leżenie paczki na WER.

    Ale moze o to chodzi - bedzie 3 miesiace, to kupisz z krajowej
    dystrybucji, a hurtownik sprowadzi kontener towaru i zaplaci oplaty.

    >Jak już mają co robić, to niech poproszą ali o doliczanie tego cła z
    >automatu do ceny i rozliczanie się z danym krajem może być w momencie
    >płatności jakimś PayU czy kartą.

    Ogolnie to tak wlasnie by chcieli - tak jak unijna sprzedaz wysylkowa.
    Sprzedawca nalicza VAT z kraju dostawy, i wplaca do US kraju dostawy
    :-)

    Pytanie na ile to sie uda - po chinskiej stronie jest masa firm, ktore
    wysylaja, aliexpress tez moze oszukiwac ...

    No chyba, ze amerykanskim obyczajem - opodatkowac transfery pieniezne
    do Chin.

    J.