  • Data: 2021-03-14 11:21:22
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/03/2021 10:28, J.F. wrote:
    > Przy tym zalewie malych paczek z Chin ... naprawde kiepsko sie orientuja.

    Jestem jednym z tych elementów zalewu. Dostaje średnio kilkanaście
    paczek/miesiąc. Średnia wartosc paczki nie przekracza $2.

    Było kilka droższych, multimetr, sterownik do drukarki 3D, rozlutownica.

    I ... dali radę je wydłubać z tego stosu. Dostałem wezwanie z urzedu
    celnego.

    Ogólnie gdzieś czytałem taki myk: jesli paczka wygladem i ciężarem
    sugeruje telefon i wiecej, to idzie na konrolę.

    > Zapowiadaja walke ... troche watpie, aby im wyszlo ...

    Mogę płacić wiecej jeśli to ma pomóc głodującym politykom, ale to co
    mnie najbardziej martwi to czas. Juz dzisiaj nie da się logistycznie
    uzasadnicz czasu dostawy (~3 miesiące), tym bardziej że połowa tego
    czasu to leżenie paczki na WER.

    Jak dowalą biurokrację i clenie, to pewnie nie dostanę paczki przed
    śmiercią termiczną wszechświata.

    Jak już mają co robić, to niech poproszą ali o doliczanie tego cła z
    automatu do ceny i rozliczanie się z danym krajem może być w momencie
    płatności jakimś PayU czy kartą.