  • 11. Data: 2010-05-07 23:00:40
    Temat: Re: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Lisciasty pisze:

    > A jak się sprawdzi i nie mają to co robić? Koledzy do pomocy i wynieść
    > wraka czy dzwonić po straszników?

    Strasznicy albo policja dadzą radę. Zgłoszenie do UFG to może być
    równowartość 500 euro do budżetu. I na to nie pomagają tłumaczenia, że
    nie jeździ, że szkody nie było. Zarejestrowane - ma być ubezpieczone.
    Koniec i kropka.
    Chyba, że zabytek - takiego można nawet czasowo wyrejestrować i nie
    płacić. Ale tu z kolei na karku wisi konserwator zabytków.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-05-08 07:14:33
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jak sprawdzić po nr rej. na stronach UFG? Trzeba być tam założyć konto, czy
    można bez tego.
    Szukam i nie umiem znaleźć.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-05-08 07:54:37
    Od: <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisal...

    http://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/login.do

  • 14. Data: 2010-05-08 08:07:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Maj, 07:14, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Jak sprawdzić po nr rej. na stronach UFG? Trzeba być tam założyć konto, czy
    > można bez tego.
    > Szukam i nie umiem znaleźć.
    > Jacek

    Właśnie przetestowałem na sobie :]
    Trzeba sie zarejestrować, potem podajesz nr rej lub vin oraz datę.

    Pzdr.
    L.

  • 15. Data: 2010-05-08 09:00:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2010 17:37:38 +0200, Bydlę wrote:
    >Nikt nie czepia się pojazdów _z tablicami rejestracyjnymi_,
    >_niespalonych_, _bezpiecznych_.
    >Więc musisz z kimś innym rozmawiać i oczymś innym, niż z właścicielami
    >zaparkowanych zgodnie z prawem pojazdów.

    Ale czemu nie z wlascicielami ?
    Grzecznie "prosze pana, z tego pojazdu i tak juz nic nie bedzie, niech
    pan zrobi dobry uczynek, odda na zlom, zwolni miejsce parkingowe".

    >Kup ten parking i wpuszczaj kogo chcesz.

    Uwazaj bo jeszcze sie moze okazac ze ktos twoj kupi :-)

    J.

    P.S. Czytam w gazecie ze obecna norma to 3 miejsca na mieszkanie.
    Prawda to ? Cos mi sie nie chce wierzyc.

  • 16. Data: 2010-05-08 09:03:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 May 2010 17:56:24 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >I _ubezpieczonych_!

    A jest na to jakis przepis ze nieubezpieczone mozna wywiezc jako odpad
    ?

    >Sprawdzić je na stronie UFG (po numerach rej.). Jak nie mają OC, to
    >wypad. Bo najprawdopodobniej właścicielom nie zależy nawet na tym, by je
    >zutylizować, a i swoich obowiązków nie są świadomi.

    Kara ze strony UFG moze niejednego przekonac, ale przypominam ze do
    wyrejestrowania pojazdu trzeba OC zaplacic :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-05-08 11:51:04
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-05-08 09:00, J.F. pisze:

    > P.S. Czytam w gazecie ze obecna norma to 3 miejsca na mieszkanie.
    > Prawda to ? Cos mi sie nie chce wierzyc.

    Nie wiem, czy są jakieś przepisy ogólne, ale np. w miejscowym planie
    zagospodarowania przestrzennego, jaki ostatnio przeglądałem był zapis o
    jednym miejscu postojowym na jeden lokal mieszkalny. Trochę mnie to
    zdziwiło - IMO powinno być przynajmniej 1,5. Z drugiej strony
    deweloperzy radzą sobie ten sposób, że wprowadzają obowiązek zakupu
    miejsca postojowego w garażu podziemnym i w ten sposób wykazują, że dla
    każdego lokalu miejsce postojowe jest "dostępne" :)

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-05-08 12:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak e...@3...lp ...

    > Sprawdzić je na stronie UFG (po numerach rej.).

    gdzie jest taka mozliwosc na ich stronie?

  • 19. Data: 2010-05-08 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik babinicz b...@o...pl ...

    > Witam.
    > Sprawa wygląda następująco. Osiedle, wieczny (tzn. od 4, 5 lat)
    > problem
    > ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod własnym
    > blokiem ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla. Wiadomo,
    > dobrobyt - w co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
    > Pod blokiem stoją dwa szroty nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
    > powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je
    > wpieprza w lawinowym tempie.
    > Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili
> [...]
    wylej pod autem troche oleju i zadzwon do SM ze stoja jakies wraki, olej
    cieknie, cos tam jeszcze i ze moze byc niebezpiecznie.
    Oczywiscie najpierw warto byłoby sprobowac polubownego rozwiazania, ale
    zakładam, ze juz probowałes.

  • 20. Data: 2010-05-08 12:09:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak e...@3...lp ...

    > gdzie jest taka mozliwosc na ich stronie?

    Jak ze złotem nad Klondike - szukajcie, a znajdziecie. ;)