  • Data: 2010-05-08 22:12:06
    Temat: Re: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    babinicz pisze:
    > Witam.
    > Sprawa wygląda następująco. Osiedle, wieczny (tzn. od 4, 5 lat) problem
    > ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod własnym blokiem
    > ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla. Wiadomo, dobrobyt - w
    > co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
    > Pod blokiem stoją dwa szroty nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
    > powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je wpieprza w
    > lawinowym tempie.
    > Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili (przetoczyli)
> [...]
    witam
    u mnie pod blokiem jest już taka mini wojna o siedem miejsc parkingowych
    na takim małym dziedzińcu ( jakoby najbezpieczniejsze, bo prawie pod
    oknem i z trzech stron otoczone blokiem). Padały nawet argumenty że ktoś
    w tym miejscu stawiał auto jako jeden z pierwszych w latach
    osiemdziesiątych inni natomiast mając dwa auta ciągle przeparkowywują. I
    tak noszę się już od jakiegoś czasu z pomysłem aby kupić siedem malców
    (w stanie aby SM się nie przypieprzyła) i sukcesywnie wypełnić ten
    zasrany dziedziniec.
    pozdro all
    marcin jan