  • Data: 2012-02-20 21:16:04
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 20.02.2012 RoMan Mandziejewicz<r...@p...pl> napisał/a:
    (...)

    > Czasami trzeba kupić coś do jedzenia, wiesz? I nie każdy ma z kim
    > zostawić dzieciaka.

    Bez przesady - to akurat średni argument :) Można wziąć dzieciaka do
    wózka i podejść do najbliższego sklepiku na osiedlu (czy w okolicy) ;)
    To nic, że tam może być 2 razy drożej i wybór taki sobie, ale zawsze :)
    Do marketu to trzeba pojechać, by się młodzież od małego uodparniała
    na te "paskudne wirusiska" :)

    > Wśród moich dzieciatych znajomych nikt się z
    > dzieckiem nie pcha do supermarketu (czy innego sklepu) jak nie musi -
    > ale czasem trzeba.

    Tak naprawdę to ja naprawdę nie wiem jaka to przyjemność robić zakupy
    z maluchami (zresztą z większymi i dużymi też nie ;) ). No, ale czasem
    trzeba (albo nie ma innego wyjścia). Taki lajf.