  • Data: 2012-02-20 21:34:00
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-20 20:34, DoQ pisze:

    > Jesteś bardzo zorganizowany. Ciekawe tylko co byś zrobił z
    > kilkumiesięcznym czy rocznym dzieckiem gdybyś musiał je sam wychowywać,
    > a w lodówce skończyłby się zapas żywności. Umarłbyś z głodu czy zostawił
    > je same w domu?

    Jak to ktoś napisał - na czas zakupów młode do beczki. O ile jeszcze
    potrafię "zrozumieć" dość idiotyczne wypowiedzi młodzieży (może im
    się kiedyś zmieni, może nie, trudno) o tyle zupełnie nie rozumiem
    dziwacznej krucjaty RoMana. Czasy się zmieniły, ma nam być łatwiej,
    a nie trudniej. To, że on tam z plecakiem jeździł na zakupy KM
    (jak mniemam samochodu nie miał) nie świadczy o tym, że teraz ludzie
    mają robić tak samo. Mamy samochody, mamy markety, mamy mniej czasu,
    więc i życie inaczej wygląda.