  • Data: 2019-07-20 22:01:33
    Temat: Re: Microsoft Excel ;-)
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    heby wrote:

    > Jakies nascie lat temu zasugerowano standardem aby wprowadzić kodowanie
    > dziesiętne do floating pointów, niewiele by pomogło, ale zawsze coś. I
    > co? I nic, jakiś mainframe używa i tyle.

    Mylisz się, są wdrożenia komercyjne w produktach przewidzianych do
    poważnych obliczeń finansowych. Zauważalną część swojej kariery
    poświęciłem na znalezienie sposobów, jak to robić wydajnie, bo okienka
    na obliczenia są jakie są, a wolumen danych jest potężny.

    A mainframe nie "używa", tylko dostarcza wsparcia na poziomie
    sprzętowym, które inni muszą symulować w oprogramowaniu.

    > Excel jest super jak trzeba narysować wykres na laborkę. A tu prosze,
    > imbecyle podejmują cezycje biznesowe warte miliardy zielonych oczywiście
    > z wiadomym skutkiem. Młotkiem faktycznie da się czasem wykręcić śrubkę.

    Tak to już działa, że następca imbecyla kupi już właściwy program. :-)

    Pozdrawiam, Piotr