    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Microajustment na LCD a światło spolaryzowane
    Date: Tue, 17 Mar 2009 21:11:02 +0000

    Lol pisze:

    > No właśnie wydaje się, że powinno być... ;)

    Też mi się wydaje, że powinno być. W końcu żadna różnica co polaryzuje
    światło. Ważne, że jest spolaryzowane przed czujnikiem AF. Po obróceniu
    o określoną ilość stopni obraz na monitorze powinien być niewidoczny dla
    czujnika (można pobawić się z filtrem PL w ręku przed monitorem).
    Pomyślałem sobie jednak, że może przyczyną tego jest obecność czujników
    krzyżowych, które sprawiają, że zawsze jeden, czy drugi złapie trochę
    światła we właściwej polaryzacji. Przełączyłem więc na czujnik liniowy i
    na 0, 45 i 90 stopni ostrzył tak samo sprawnie :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.