eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMglaRe: Mgla
  • Data: 2010-12-24 11:44:31
    Temat: Re: Mgla
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-12-24 11:10, niusy.pl wrote:
    >> Nierealność kończy sie kiedy Komisja Europejska albo coś innego z
    >> "Europejska" wypierdzi właściwą dyrektywę.
    > Musiałaby wprowadzić nakaz zamontowania takich urządzeń w starych
    > samochodach. Nierealne.

    Nie. Stare samochody ulegna biodegradacji za 10 lat. Za 10 lat masz więc
    system który pozwoli na sensowne działanie z funkcjami które wykraczają
    poza ochrone przed karambolami.

    >> Dzisiaj mogła by być przydatna, docelowo nie.
    > Zrozum, znikomy procent ludzi chce się "pieprzyć" w te komórki.

    Nie trzeba się pieprzyć. To w zasadzie jest bezobslugowe dla
    własciciela. Wsiada i jedzie.

    >> Cała masa darmowych inicjatyw generuje straty. Jak chociaż
    >> utrzymywanie 112. Dlaczego ktoś to jeszcze utrzymuje?
    > Może jest zapotrzebowanie społeczne.

    Zapotrzebowanie spoleczne jest na to żeby dzialał 999 z komórki a nie
    działa. Zaskakująco malo ludzi starszych i w średnim wieku wie co to 112.

    >> "Chętni" do obowiązkowego ABSu się w EU znalezli jakoś sami.
    > W starych samochodach ?

    Bez znaczenia. Stare samochody są ... stare. Za chwile ich nie będzie.

    > Jaki ten internet będzie(np), że będą go trzymali w łapie ?

    Taki:

    "Nie możesz połączyć się z WikiLeaks i Disney.com bo jest to wbrew
    umowie zawartej z operatorem".

    "Nie możesz przesyłać protokołem szyfrowanym bo jest to wbrew umowie
    zawartej z CIA|KGB"

    "Ten protokół nie działa bo tak"

    "Tego pliku nie możesz pobrać bo powinieneś go kupic w naszym
    iPearStore, złodzieju"

    itd.

    Dlatego zrobienie tego na istniejacych platformach nie jest łatwe.
    Potrzebny jest przymus prawny.

    >> Ja mówie raczej o odmianie 112 do automatyki zgłaszania kolizji.
    > No ok, jest to jakaś koncepcja, którą można przyjąć tylko gorzej z
    > upowszechnieniem.

    Upowszechnieniem mogą zając się prawnicy UE w przerwie mierzenia ogórków.

    > Ja myślę, że to jest możliwe, ale nie w każdym samochodzie. Pomijasz
    > także problem prywatności. Ludzie niekoniecznie akceptują śledzenie w
    > sieciach komórkowych. Mogą się w końcu sprzeciwić.

    Jesteś sledzony cały czas. To tylko kwestia świadomosci społecznej.
    Zdecydowana większośc ludzi jest niesłychanie tępa technicznie i nie
    rozumie jak działa telefon i fakt że operator wie wszystko o tym gdzie
    się w tej chwili znajdują. Połączenie tego z gps zwiększa rozdzielczość,
    ale to już jest drugorzedne. I tak wiadomo gdzie jesteś.

    >> Dlatego trzeba ich przekonać za pomocą "Decyzją KE od przyszlego roku
    >> wszelkie nowe samochody muszą być wyposażone w system BCS
    >> (buzzword-car-safety)".
    >
    > A stare ile jeszcze pojeżdżą ? Z 10 lat prawda ? To jakbyś w tym
    > momencie miał docelowe rozwiązanie. A nie masz nawet z tego powodu, że
    > systemy ewoluują i dopiero po pewnym okresie użytkowania wiadomo jak
    > naprawdę powinien system działać.

    Więc nie róbmy nic...

    System może być zaprojetowany elastycznie. Choćby po to żeby można było
    parametry pracy silnika wysylać online do serwisu, mierzyć realne
    obciążenie ruchu na drogach, pobierać opłaty od kilomtra itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: