  • Data: 2009-02-06 08:42:25
    Temat: Re: Metrologic MS951 pod USB - nie działa
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak się domyślam to w sklepie elektronicznym za taką cenę (proponowany
    przeze mnie
    konwerter w sklepach można dostać w granicach 15zl) kupiłeś właśnie
    przejściówkę,
    (i tylkoprzejściówkę) przystosowaną do działania z myszkami dwusystemowymi
    jeśli można
    to tak nazwać. Tak myszka wykrywa do jakiego rodzaju portu jest podłączona i
    tak się
    z komputerem dogaduje.
    Żeby podłączyć wspomniany skaner potrzebujesz konwertera USB<->PS/2.
    Takowy potrafi przetłumaczyć jeszcze przesyłaną informację, a zaproponowałem
    taki z dwoma portami PS/2 z prostego faktu, ze najprawdopodobniej takie
    pojedyńcze
    nawet nie istnieja, lub są dużo mniej dostępne.

    bhk