  • Data: 2017-11-07 08:07:51
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy robisz większe płytki? Używasz folii? Jak to pomierzyłeś?

    Płytki raczej do 1dm2. Rzadko zdarza się coś większego.
    Ostatnio robiłem 1/2 A4 ale z lenistwa poszła na CNC ;-)

    Jak pomierzyłem? Bardzo prosto, na wydrukach mam bardzo małe znaczniki
    do wiercenia otworów - punkty po środku pól lutowniczych, które
    prześwitują.Przykładałem kliszę jedną na drugą i na zasadzie porównania
    wszystko się zawsze zgadza.

    > To już są harcerskie sposoby reanimowania trupa. Wydruk ma być dobry.
    > Można to łatwo osiągnąć tanimi drukarkami więc nie ma sensu uciekać się
    > do takich prób ratowania sytuacji, których efekty są problematyczne. A
    > dlaczego tak twierdzę? O tym poniżej.

    > Czy wychodzą Ci ścieżki 4-6 mils? Pewnie, nie masz takich potrzeb.
    > Zgadłem? :-)
    > Tanie atramentówki + dobry nośnik dają
    > nieporównywalnie lepsze efekty.

    Marku chyba mamy trochę inne podejście do tematu. Czytając Twoje posty
    mam wrażenie, że jesteś perfekcjonistą, a na pewno człowiekiem, który ma
    bardzo duże wymagania co do tej metody jak i samego wykonania płytek.

    Ja wychodzę z założenia, że jeżeli zrobię prototyp raz na jakiś czas i
    jest on poprawny to szafa gra.

    Jeżeli cel udało się uzyskać środkami, które posiadam to super.
    Płytkarni nie prowadzę, od tego są spece.

    Zgadłeś 4-6 milsów nigdy nie robiłem, wszystko zamyka mi się do 10tki,
    która bez problemu wychodzi.