-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 15 Jan 2013 10:50:17 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mercedes - jak całkowicie wyłączyć ESP
References: <kcus4m$vba$1@news.task.gda.pl> <x...@n...atman.pl>
<kcuugu$5sk$1@news.task.gda.pl>
<1a7ojjcbkpktf$.1emokoavvh9oy.dlg@40tude.net>
<50f32212$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<kcv98i$urp$1@news.task.gda.pl>
<33pz94wa4zod$.2d5y3100lwt2.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <33pz94wa4zod$.2d5y3100lwt2.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <50f5265a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1358243418 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 91.150.220.115:57913
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479520
[ ukryj nagłówki ]On 1/13/2013 10:38 PM, Tomasz Pyra wrote:
> Dnia Sun, 13 Jan 2013 22:34:15 +0100, megrims napisał(a):
>
>> W dniu 2013-01-13 22:07, t? pisze:
>>> Tomasz Pyra wrote:
>>>
>>>> Jak tylko wyjedziesz z parkingu bez wspomagania kierownicy ;)
>>>
>>> IMHO nie powinno być problemu. :)
>>>
>> Serwo jest, ale takie słabe. Bez serwa zupełnie
>> nie da się ruszyć kieratem przy tak obciążonym
>> przodzie. Tam nie jest silnik. Tam jest kowadło. :D
>
> A chociaż wspomaganie elektrohydrauliczne, czy elektryczne?
> Bo jak to drugie, to po wyłączeniu jeszcze to całe wspomaganie stawia
> niemały opór.
>
> Chociaż po jednak poważnej marce spodziewałbym się zdecydowanie EHPS.
W BMW7 2090kg :) ślizga na 3, bez DSC (ale nie mam 2 wiatraczków w
silniku), ale teraz zima to ślisko, i komp z 2 startuje zazwyczaj.
wspomagania w BMW nie sięgają tych z renaulta, zwykły adaptacyjny
hydraulik, czuć koleiny - renault maiło jeszcze dodatkowe elektryczne
bajery zmieniające coś tam (które się wieszały czasami ;) i komp gadał
że przechodzi na zwykłe)
tylko generalnie bez DSC (z też - bo soft źle napisany) to się tylko
zabić można a po lodzie to się prawie nie da jechać
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=