    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Media podały ...
    <55cdd2a9$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <mqkvh2$tt5$1@dont-email.me>
    <1xtqv7bpfgmer.phtn3exvemjd$.dlg@40tude.net>
    <55d77b0b$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d77c7b$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d82cfe$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mr9iq1$b9l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mrasb6$i9d$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 23 Aug 2015 01:33:36 +0200

    ACMM-033 napisało:

    > Pieniądz jest pieniądz, tylko ja uważam, że pieniądz z podatku nie jest
    > pieniądzem czynnym, bo nie wynika wprost z pracy. Ale to moje subiektywne
    > zdanie.

    Ja jednak zakładam, że podatków nie uniknę -- i w sumie dobrze, bo coś
    z nich też mam. A te w paliwach nie są tymi najgorszymi. Duże z nich
    przychody, a mimo wszystko nie mogę powiedzieć, że kraj w ruinie i nie
    stać ludzi na jazdę samochodem. Ponadto mam jakiś wpływ na to, ile ich
    płacę -- ponieważ nie czuje presji, by jeździć bryką palącą 15 litrów,
    więc płacę trzy razy mniej.

    > Pseudo-eko, jak szumne akcje "ekologuff", którzy posuwają się do kroku,
    > polegającym na wypuszczaniu na wolność zwierząt laboratoryjnych.

    To zupełnie inna kategoria. Na tych od białych myszek patrzę z politowaniem.
    Świata nie naprawią, ale też nie naszkodzą w nim wiele. I oni wierzą w to,
    co robią -- a to u mnie zawsze zasługuje na szacunek. A ja natomiast pisałem
    o groźnych bandytach. Zupełnie cynicznie szkodzących całej ludzkości.

    > Jarku, to nie jedyne skurwysyństwo we współczesnym świecie.

    Na szczęście to nie jest grupa pl.misc.skurwysynstwa i nie muszę o nich
    wszystkich pisać.

    --
    Jarek