  • Data: 2015-08-24 02:46:01
    Temat: Re: Media podały ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > No właśnie, tu nie za bardzo można czekać "ach ty chuju, zobaczysz co się
    > stanie, jak wytniesz las", bo nie tylko ten "chuj" się udusi, ale i my.
    > Poginą zwierzęta, które utraciły swoje środowisko i może pójść lawina,
    > np. zaczną migrować i dotrą tam, gdzie nie powinny, zagrażając miejscowym
    > gatunkom.

    Niektórym tylko tak można mówić, bo inaczej nie zrozumieją. Wytniesz las,
    to potkniesz się o pieniek i sobie zęby wybijesz. To do nich trafia, bo
    to ich zęby, więc wobec takiej argumentacji być może odłożą siekierę.
    Mnie wystarczy wewnętrzne przekonanie, że nie należy ot tak sobie psuć
    czegoś, co jest. Nie muszę się zastanawiać jaką rolę w ekosystemie pełni
    wścipiórka bladorzytka, by nie wyciąć do szczętu rozpierzchlicy popapranej,
    w której ona się gnieździ. Nie trzeba mnie straszyć globalnym ociepleniem
    i zalaniem przez ocean -- mam w sobie dość poczucia, że należy działać
    z sensem, oszczędzać co się da i nie robić chlewu wokół siebie. Mam takie
    wrażenie, że ekooszołomstwo w ogóle nie potrafi myśleć w ten sposób -- tam
    jest wyłącznie egoizm.

    Jarek

    --
    Obywatelu, nie pieprz bez sensu.