  • Data: 2009-04-18 19:13:07
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g5riu4pobudhjps4ea3b3el5i84k8mtntu@4ax.com...
    ----
    > Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)
    >
    > Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
    > sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
    > gorzej ..
    >
    > J.

    ========

    Szczerze powiedziawszy to nie wiem co masz na mysli?

    Ostanio patrzyłem na TV w Macro. Niektore TV wygladały fajnie na "oko", ale
    co ja o nich wiem?
    Mam na mysli to, ze nie znam parametrów jakie powinien miec nowoczesny
    odbiornik TV - standarty, kontrasty wejscia, wyjscia itp. Jedno wiem na
    pewno TV relatywnie tanieją (mimo podwyzki walut obcych) i potencjalnie maja
    coraz lepsze parametry. To bardzo optymistyczne! Tak bardzo, ze bede grał
    jak długo sie da na TV kineskopowych jakie posiadam w 3 egzemplarzach. Niech
    TV dalej stają sie coraz lepsze i niech stale tanieją. Ja jeszcze sobie
    poczekam.

    Janusz