    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 12:38:54 +0200

    Użytkownik "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:gs9fma$a37$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    -------
    > Obawiam się, że to jest normalna praktyka wszystkich sklepów w Polsce. W
    > Media Markt mozesz na wyprzedaży trafić na sprzęt z wystawy, który jest
    > starszy niż jakikolwiek sklep MM w Polsce. Wydaje się, że to normalna u
    nas
    > praktyka, i w wielu sklepach można się naciąć na używany sprzęt. Nie tak
    > dawno głośna była sprawa sklepu internetowego Agito, który uszkodzony
    sprzęt
    > wysyłał kolejno klientom, nie zadawszy sobie nawet trudu, żeby z kartonu
    > usunąć stare naklejki adresowe. To nie tylko sprawa elektroniki, ale tak
> [...]

    -----------------------

    Włos na głowie dębem staje !

    Zaczne od tego , ze nie widziałem tego TV, ale facetke znam z 15 lat i to
    powazna osoba. Jest ksiegowa mojej zony i moja (wypelnia nam zeznania roczne
    PIT) wiec raczej nie bredzi.
    Piszac o kurzu mam na mysli Łódź, miasto w nacznym stopniu podobnie jak i
    reszta Polski odprzemysłowine za sprawa skurwysynów jacy nami rzadzą.
    Nie wiem ile jej syn dał za ten TV, ale byc moze wybrali cos co wygladało na
    "dobry stosunek jakosci do ceny".
    Moze mial stosunkowo duzy ekran, a byl niedrogi w porównaniu z innymi? TV
    prawdopodobnie ma licznik pracy w sobie, bo o tym (chyba) wspominała ta
    facetka. Gdyby to chodzilo tylko o godziny to by mozna mniemac, ze go
    wlaczyli i pracowal od rana do wieczora na maxa gdzies na wystawie. Ale tu
    chodzi tez o to, ze Toshiba okreslila, ze model jest juz przestarzaly i
    nieprodukowany i ma okolo 7 lat. Facetka ma prawo sie nie znac zwlaszcza, ze
    te klocki sa do siebie dosc podobne z wierzchu. Ile to 7 lat sie przeklada
    na generacje LCD, to tego nie trzeba chyba mówic. To jest cala epoka.
    Tutaj sie nóż w kieszeni otwiera!

    Na koniec powiem cos optymistycznego. Toshiba zaproponowala im telewizor na
    wymiane. Zaproponowali im zeby sobie wybali jakis model. CDN nastapi jak sie
    zona z nia znów spotka (albo ja). Jestem ciekawy jak to dalej bedzie?
    W kazdym razie ostudzilo mnie to w kupowaniu w tym sklepie zwlaszcza gdy
    sobie poczytalem w necie o tych laptopach. Ale tez chyba tylko raz tam
    kupowalem drukarke komputerowa przed przeszlo 10 laty?

    Moral z tego płynie taki, ze trzeba uwazac co i gdzie sie kupuje?! Trzeba
    cos wybrac (jakis model) a potem starac sie dowiedziec cos o nim a nie
    kupowac na "łapu capu" tylko dla tego ze byl np. w promocji tani.

    Mysle, ze to "nie dla idiotów" w odniesieniu do Media Markt trzeba czytac
    jednak bez tego "nie"

    pozdrawiam - Janusz