  • 11. Data: 2012-06-06 15:43:43
    Temat: Re: Mechanik w Szkocji
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "D." <z...@g...com> wrote in message
    news:aacbe235-f2c7-4ae7-9789-1a1483bc577c@googlegrou
    ps.com...
    > Dziękuję za pomoc :) Zadzwonie i pogadam z gościem. To jest Polak?

    Tak Polak, Zbyszek ma na imię.

    > Dziękuję także za ekspertyzę, dała mi nadzieję że nie będę musiał
    > kupować nowego tłumika.

    no nie traktuj tego tak dosłownie ciężko po jednym kodzie błędu zdiagnozować coś
    na odległość musi to mechanik obejrzeć żeby coś powiedzieć więcej

    Pzdr
    Piotrek

  • 12. Data: 2012-06-07 09:05:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > W Abbeyhill nie zrobią ci jakiejś konkretnej diagnostyki komputerowej,

    No to na pewno dadza rade kazdej usterce, fachowo i terminowo.

  • 13. Data: 2012-06-07 14:39:13
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Abbeyhill Garage, albo Carcraft w Loanhead, ci drudzy sporo drożej ale
    > naprawdę eksperci. Od lat polecam znajomym i jeszcze nikt nie wrócił z
    > pretensjami. Strach to jechać do polskiego eksperta Mietka, który ma
    > komplet kluczy z tesco i naprawia pod blokiem za dychę na godzinę.
    >

    > Swoją drogą - przyjechać tu po spieprzonej w Polsce wymianie odmy i
    > narzekać na szkockich fachowców, eh ludzie ludzie.

    Bardziej kontrowersyjne jest szukanie na _polskiej_ grupie mechanika w
    Szkocji :D

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 14. Data: 2012-06-07 14:53:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 13:39, ArekM wrote:

    > Bardziej kontrowersyjne jest szukanie na _polskiej_ grupie mechanika w
    > Szkocji :D

    Jak widać jest nast tu już trzech, szybciej znalazł mechanika w Szkocji,
    niż niektórzy w Krakowie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil