  • 1. Data: 2012-06-16 10:48:17
    Temat: McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
    Od: " Adax" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, wszystko wskazuje, że przy setkach tysięcy plików i folderów MCAfee nie
    wyrabia i jest powodem prawie godzinnego blokowania laptopa przy i po starcie,
    jak również potem w czasie pracy.
    Niestety jest on sterowany centralnie z domeny i pytanie jak mogę sobie poradzić
    jako admin lokalny z tym 'afeeee", żeby wyłączyć go na chwilę (bez netu) i
    przetestować zachowanie się kompa? Da się to jakoś zrobić? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-16 12:14:12
    Temat: Re: McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adax napisa?(a):

> [...]
    > jako admin lokalny z tym 'afeeee", żeby wyłączyć go na chwilę (bez netu) i
    > przetestować zachowanie się kompa? Da się to jakoś zrobić? Pozdrawiam

    Trzeba zwiekszyc wydolnosc pradowa lini 12V ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 3. Data: 2012-06-16 12:28:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " Adax" napisał:

> [...]
    > jako admin lokalny z tym 'afeeee", żeby wyłączyć go na chwilę (bez netu) i
    > przetestować zachowanie się kompa? Da się to jakoś zrobić? Pozdrawiam

    Sprzętowo? Wypiąć kabel sieciowy.
    Co i tak raczej niewiele da, bo pewnikiem lokalnie działa jakaś usługa
    klienta McAfee, ale z tym - jako administrator lokalny - powinieneś sobie
    poradzić. Ale to już temat na *winnt.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-06-16 13:20:54
    Od: " adax" <a...@W...gazeta.pl>

    JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co i tak raczej niewiele da, bo pewnikiem lokalnie działa jakaś usługa
    > klienta McAfee, ale z tym - jako administrator lokalny - powinieneś sobie

    No nie przeginaj ;( to oczywiste, że jestem teraz z nim lokalnie (poza
    domeną!) , ale ma poblokowane ustawienia!!!

  • 5. Data: 2012-06-16 14:06:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " adax" napisał w wiadomości grup
    > No nie przeginaj ;( to oczywiste, że jestem teraz z nim lokalnie (poza
    > domeną!) , ale ma poblokowane ustawienia!!!

    Ale to już NTG!!!
    Niech wykręci dysk i podłączy do stacjonarnego.

  • 6. Data: 2012-06-16 15:35:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " adax" napisał:

    > No nie przeginaj ;( to oczywiste, że jestem teraz z nim lokalnie (poza
    > domeną!) , ale ma poblokowane ustawienia!!!

    To jako lokalny admin je odblokuj. Ale, jak już pisałem, to temat na inną
    grupę.

    FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 7. Data: 2012-06-16 17:05:52
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    (...)
    > To jako lokalny admin je odblokuj. Ale, jak już pisałem, to temat na inną
    > grupę.
    >
    > FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt
    >
    > JoteR

    No tak przepraszam, niby problem z dyskiem więc tutaj, ale racja -temat
    przenoszę do systemu :)

  • 8. Data: 2012-06-16 17:58:37
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-16 17:05, a...@W...gazeta.pl wrote:
    > (...)

    > No tak przepraszam, niby problem z dyskiem więc tutaj, ale racja -temat
    > przenoszę do systemu :)

    Zawsze możesz napisać, że zastanawiasz sie nad wymiana na SSD, od razu
    10 stwierdzi, ze nie widac różnicy ;)

  • 9. Data: 2012-06-17 14:01:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafal Lukawski" napisał:

    > Zawsze możesz napisać, że zastanawiasz sie nad wymiana na SSD,

    W komputerze z Windows XP? Może wątkopodawca jest (jak sam pisze)
    niedoświadczony, ale z pewnością nie jest głupi.

    > od razu 10 stwierdzi, ze nie widac różnicy ;)

    Owszem, widać. Zmieniając dysk mechaniczny o pojemności kilkuset GB na SSD o
    pojemności kilkudziesięciu (czy jak niektórzy tutaj planują - nawet na
    30-gigabajtowy), z pewnością odczuje różnicę. Na gorsze.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-06-18 20:38:54
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 Jun 2012 14:01:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <jrkh05$bck$1@inews.gazeta.pl>
    od "JoteR" <j...@p...pl> :

    >W komputerze z Windows XP? Może wątkopodawca jest (jak sam pisze)
    >niedoświadczony, ale z pewnością nie jest głupi.

    Nowsze dyski mają bardzo dobre garbage-collectory, więc pracują ładnie
    i bez TRIM(oczywiście nie wszystkie, trzeba wiedzieć co wybrać).

    >Owszem, widać. Zmieniając dysk mechaniczny o pojemności kilkuset GB na SSD o
    >pojemności kilkudziesięciu (czy jak niektórzy tutaj planują - nawet na
    >30-gigabajtowy), z pewnością odczuje różnicę. Na gorsze.

    A zmieniając Velociraptora 1TiB WD1000DHTZ na pendrajwa będziemy mieć
    prawdziwą masakrę.

    --
    Penne Rigate will spontaneously insert itself into Rigatoni
    (order pasta) under liquid to gas transition conditions