  • Data: 2012-02-02 11:47:16
    Temat: Re: Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rt nabazgrał(a):

    > ja kupilem z ksiazka zadzwonilem potwierdzilem to co w niej jest wiec nie
    > jest tak ze jest to nie mozliwe - dla mnie auto za 5 tys moze ksiazki nie
    > miec ale za 25 musi miec inaczej nie kupie go i juz

    Jeszcze raz przypomne że pytanie było o Mazdę z USA a tam nie ma książek
    serwisowych :)

    > premacy czy mpv zmiesci sie do kazdego garazu, z gazem moze byc roznie
    > ale ja bym kupil samochod i go zagazowal nigdy nie kupilbym
    > zagazowanego, zadbana mazda bedzie chodzic dobrze na gazie ale
    > zajechana i z tania instalacja moze sprawiac pozwazne problemy i
    > generowac koszty

    Nigdy nie miałem gazu i chyba nie będę miał więc tu się nie wypowiadam.

    > nie mam nic przeciw autom po stluczce (nie dzwonie!) gdzie wiec co sie
    > dzialo a nie kupujesz w ciemno - tak samo z DE jak USA - nikt nie jest
    > oslem i nie sprzedaje dobrego i niezawodnego samochodu za grosze - tej
    > zasady bym sie trzymał

    Dokładnie, ale i tak 99% Polaków wierzy ze Niemiec czy Szwajcar sprzedają
    auto za grosze do tego z minimalnym przebiegiem 192tyś (50% ogłoszeń ma tak
    ustawiony licznik), kolega ze Szwajcarji zapewnia mnie że 100% aut od nich
    sprawadzanych do nas jest walone ... auta u nich są dużo droższe niż w
    Niemczech, nie mówiąc już o cenach u nas a handlarz na czymś musi zarobić.
    Jak franek stał mega mocno to chciał kupić A6 ale się załamał bo cena
    Szwajcarii była o 10tyś euro większa niż takiego samego w Niemczech a żeby
    jeżdzić legalnie mysi mieć VIN z adnotacją że na rynek Szwajcarski inaczej
    nie przejdzie przeglądów :)