  • 21. Data: 2011-03-07 13:44:25
    Temat: Re: Mazda 6 MPS
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-07 10:45:56 Lewis

    > a one strasznie rdzewieją

    Nie tak znowu strasznie. Moja jeszcze się
    trzyma i niezardzewiała po trzech latach. :P
    Zresztą trzeba to (bo jak mniemam pijesz do
    tylnych nadkoli) zabezpieczyć i mieć z głowy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 22. Data: 2011-03-07 19:43:42
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 7-03-2011 13:44, Myjk pisze:

    > Zresztą trzeba to (bo jak mniemam pijesz do
    > tylnych nadkoli) zabezpieczyć i mieć z głowy.

    Plastykowe nadkola jak mniemam: P
    Jak polonezie...

    M.

  • 23. Data: 2011-03-09 09:12:06
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-07 19:43:42 MariuszM

    > Plastykowe nadkola jak mniemam: P

    Błąd konstrukcyjny rynienki odprowadzjącej wodę z nadkoli.
    Plus piękna polska zasolona zima i jest pasztet. Ot co.

    --
    Pozdor Myjk