  • 11. Data: 2011-03-06 20:39:23
    Temat: Re: Mazda 6 MPS
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości
    news:il0na1$5u0$1@inews.gazeta.pl...

    > Spokojnie, to nie musi byc to auto :)
    Nawet napisał, że zabiera części do nowej...
    http://archiwumallegro.pl/mazda_6_mps_mazdaspeed6_na
    _czsci_z_papieram-1113096500.html

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2011-03-06 20:41:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-06 20:13, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie....
    > Pierwsze z brzegu:
    >
    > "Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS)
    > auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...
    > http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=82&t=
    101148&p=1749851&hilit=FeniX#p1749851

    A tu jeszcze możesz dokupić co cenniejsze części które gość z auta już
    wykręcił - pytanie tylko co zamontował w ich miejsce.
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=285&t
    =112096

    Tzn. oczywiście nie mamy pewności czy gość może miał 2 takie samochody,
    czy coś.
    W sumie jak jesteś zainteresowany zakupem, to wejdź sobie na to forum i
    publicznie się o auto zapytaj.
    Napisz wprost czy to to którego walkę z ubezpieczycielem gość opisuje i
    z którego wykręcił części którego sprzedaje.
    Jeżeli jego wersja będzie się trzymała kupy, to możesz się zastanawiać
    dalej.

  • 13. Data: 2011-03-06 20:43:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > którego wykręcił części którego sprzedaje.
    > Jeżeli jego wersja będzie się trzymała kupy, to możesz się zastanawiać

    W sumie to nie mój problem, pytam w imieniu kumpla, który z usentu nie
    korzysta. Ale swoją droga ciekawe, co tak naprawdę można dostać za te sześć
    dych ;-)

  • 14. Data: 2011-03-06 20:48:22
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Nawet napisał, że zabiera części do nowej...
    > http://archiwumallegro.pl/mazda_6_mps_mazdaspeed6_na
    _czsci_z_papieram-1113096500.html

    Widzialem to, ale kto przy zdrowych zmyslach kupujac nie wezmie tego auta na
    warsztat.

    sz.

  • 15. Data: 2011-03-06 20:53:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-06 20:41, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > z którego wykręcił części którego sprzedaje.
    > Jeżeli jego wersja będzie się trzymała kupy, to możesz się zastanawiać

    W sumie to jak zwykle, jakbys przeczytal to wyczytalbys numer
    rejestracyjny rozbitej mazdy "KR902KE" i tej co sprzedaje "KR958ME".
    Tak czy inaczej z opisu aukcji wyglada na zwyklego buraka i nie
    wierzylbym w ani jedno slowo na temat stanu technicznego tego samochodu.

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2011-03-06 20:55:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > Wygląda nieźle (jak na mazdę). Parametry imponujące. Gość wygląda na
    > pasjonata, auto zadbane, cholera wie tylko jak było "upalane". Znajomy
    > szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i podmiejskie,
    > nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam. Chociaż ślinka mi
    > pociekła ;-)

    Lubie ten model, niepozorny, a fajnie jeździ. Co do tej sztuki to jedyne
    co można powiedzieć to tyle, ze właściciel niezbyt sprawnie włada
    językiem ojczystym i ma zamiłowanie do dodatków o wątpliwej estetyce. Ale
    to nie musi oznaczać, ze z autem jest coś nie tak. Ostatecznie
    przywrócenie autu normalnego wyglądu nie jest zbyt kosztowne, a mechanikę
    i tak trzeba sprawdzić.

    Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że gość pisze coś o większej turbinie, a
    nie pisze nic o strojeniu, ale pewnie po prostu zapomniał.

  • 17. Data: 2011-03-06 20:55:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-06 20:39, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Nawet napisał, że zabiera części do nowej...
    > http://archiwumallegro.pl/mazda_6_mps_mazdaspeed6_na
    _czsci_z_papieram-1113096500.html

    Dokładnie - najlepiej z gościem pogadaj.
    Jeżeli tamtą sprzedał uszkodzoną, kupił nową i przekładał graty, to
    pewnie na wszystko ma papiery i chętnie Ci pokaże.

    Generalnie ludzie którzy tuningują i grzebią przy swoich autach, bardzo
    o nie dbają i ładuję w nie dużo pieniędzy.
    Wiele rzeczy które przeciętny kierowca uzna że jeszcze można jeździć,
    będą już wymieniać albo naprawiać.

    Natomiast jest kilka rzeczy na które trzeba uważać kupując taki samochód.

    Po pierwsze tuning auta to droga sprawa, a przy odsprzedaży okazuje się
    że nie dość że nie podnosi to wartości auta, to jeszcze ją obniża.
    Jest pokusa żeby części tuningowane wyjąć i sprzedać, montując w ich
    miejsce rzeczy w stanie niewiadomym.

    Po drugie u takich ludzi w aucie wszystko działa zawsze idealnie.
    A jeżeli coś jest nie tak, to znaczy że jest to gruba (droga) sprawa. I
    skoro poprzedni właściciel tego nie ogarnął, to następny pewnie będzie
    miał z tym jeszcze większy problem.

  • 18. Data: 2011-03-06 20:56:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > W sumie to nie mój problem, pytam w imieniu kumpla, który z usentu nie
    > korzysta. Ale swoją droga ciekawe, co tak naprawdę można dostać za te
    > sześć dych ;-)

    Najrozsądniejsza opcja to A4 B7 2.0 TFSI Quattro. ;)

  • 19. Data: 2011-03-07 01:48:04
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Yogi(n) wrote:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kłuje w oczy, co nie? Też tak mam, ale akurat to chyba nie handlarz,
    > przynajmniej nie ma na allegro innych aut, więc "wybaczam' ;-)

    Handlarz czy nie... wypadało by sie nauczyć języka, którego sie używa.
    Jak widzę takie byki to jakoś rodzi się we mnie niechęć do całego
    człowieka. :/

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2011-03-07 10:45:56
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-06 15:02, Yogi(n) pisze:
    > Co sądzicie?
    > http://allegro.pl/mazda-6-mps-4x4-260km-turbo-wiecej
    -niz-ful-opcja-i1486519703.html

> [...]
    > Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i
    > podmiejskie, nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam.

    Nie wiem jak MPS ale pewnie niczym nie różni się od cywilnej wersji pod
    tym względem a one strasznie rdzewieją...

    Mając 60kzł nawet nie myślałbym o mazdzie tylko kupiłbym legacy / outback.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis