    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Matysiaki
    Date: Wed, 19 Aug 2009 00:15:09 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    b...@n...pl pisze:
    > Teraz mediami rządzi target. Im większy, tym lepiej. Więc trzeba tak
    > pisać, dawać takie informacje, żeby jak najwięcej osób było w stanie je
    > przyswoić. Gazety były kiedyś elitarne, podobnie telewizja. Nie chcę już
    > tu wchodzić w teorię komunikacji masowej, więc bez szczegółów. Gazety
    > przegrywają z Internetem, bo zbyt wolno informują. Spadek przychodów
    > oznacza cięcie kosztów. Fotografia jest na pierwszym miejscu, bo można
    > cokolwiek zamieścić. Co ciekawsze taki Fakt wydaje sporo kasy na
    > szykowanie jakiś grafik 3D do bzdurnych artykułów.
> [...]

    Tak sobie przeleciałem właśnie przez rss-y kilkunastu miejsc typu
    ''wybiórcza'' i... chyba to wypieprzę. Włączyłem to jeszcze w czasach,
    gdy ktoś tam pisał sensowny kilka zdań czasem, żeby jakieś fakty
    (przeinaczone, ale do kupy znoszące się) czasem poznać w odrealnionym
    życiu, ale obecnie... ''nasza klasa padła na dwie godziny, zostawił w
    taxi skrzypce za pół miliona, jak widać Chicago z setnego piętra,
    wylosowano szóstkę w lotto...'' No, kuźwa - to są newsy dnia, o których
    warto napisać na głównej stronie dziennika czytanego przez miliony?

    Tylko skąd za chwile przyjdzie mi się dowiedzieć o trzeciej wojnie
    światowej? Z jednego z wzajemnie przedrukowujących się portali foto?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl