  • Data: 2009-08-18 20:55:28
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: "m0w" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzi, nie słyszy, nie czuje, nie myśli... i fajnie, im więcej
    > imbecyli tym jakoś człowiek się mądrzejszy czuje...

    Tylko jak ci się już uda zrobić coś dobrego to kto cię doceni?
    Artystyka tworzona do szuflady?

    Wydaje mi się, że nastapuje współcześnie zamiana ról.
    Amator to taki czowiek który robi z potrzeby serca i zamiłowania.
    Zawodowiec to taki, który robi pod publikę, tylko za pieniądze i często jest
    gorszy od amatora.