  • Data: 2009-08-17 14:41:01
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:
    > Najgorsze że to dotyczy wszystkiego, telewizji, radia itd. Widział ktoś
    > kiedyś jakiś dobry zaangażowany dokument wykonany za pieniądze TVN albo
    > Polsatu. Reportaż w radiu to już w ogóle dawno umarł. A później się
    > dziwią że na takim Antychryście von Trier co chwila sala wybucha salwą
    > śmiechu.
    > W ogóle ta cyfra to popycha ludzi do dziwnych kroków, nawet taki Lynch
    > przy Inland Empire stwierdził że mu kolejna gęba do wyżywienia nie jest
    > potrzeba i sam się wziął za zdjęcia. Wyszła totalna klapa moim skromnym
> [...]

    Ale nie cyfra jest powodem, a degradacja uwolnionych w demokrację
    mediów. Tak się złożyło, że nastała cyfra, która może zarówno budować
    jak i rujnować. Gdyby dziś nastąpiło ''stanienie'' technologii
    analogowej, bo cyfra z jakiegoś względu nie pojawiłaby się, byłoby
    podobnie. W końcu jakość tekstów nie spadł w skutek spadku cen długopisów :)
    A czasy i związane z tym możliwości techniczne poniekąd mają swe zalety:
    chcesz więcej - zasłuż. I to nie bynajmniej: zapłać; naucz się
    wyszukiwać dobra lepszej klasy w sposób zresztą nie zawsze legalny.

    Śmierć gazet i telewizji kontra narodziny dostępu do archiwów ludzkości.
    Mnie to odpowiada, żal mi trochę młodych, ale myślę, że ktoś z
    dzisiejszego śmietnika wyłowi, co warte tego i będzie tego mimo wszystko
    sporo.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl