  • Data: 2011-07-06 11:53:19
    Temat: Re: Matryca
    Od: Bruno <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wymieniałem świetlówkę (na używaną) i inwerter w lapku. Kosztowało
    mnie to ok. 110 PLN (z czego 100 PLN za inwerter) + godzinę strachu,
    że się nie uda ;)
    Po dwu latach świetlówka znów zaczyna padać :(
    Podsumowując: jeśli nie boisz się tego sam zrobić to raczej warto,
    naprawa w serwisie może okazać się o wiele mniej atrakcyjna cenowo.
    Wszystko zależy od ceny nowego monitora podobnej klasy.
    Pozdrawiam!
    MJ