  • 11. Data: 2009-05-12 13:32:57
    Temat: Re: Maszynka - zageszczarka
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > zrobiłem generator dymu. I to nie był żaden problem. Trudne jest zrobienie
    > szafki. Musi być absolutnie szczelna, bo będzie wisiała w mieszkaniu.

    Widze ze robisz zupelnie inna zabawke, niz sobie wyobrazalem.
    Nie mam wielkich przemyslen na ten temat oprocz tego, ze drzwiczki trzeba
    uszczelnic gumkami.

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2009-05-12 19:58:49
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Thu, 7 May 2009 17:19:49 +0200, pluton napisał(a):

    > Witam,
    >
    > na razie nie wrzucilem zdjec technicznych, tylko
    > 'krajobrazy' :)
    >
    > http://plutonix.wrzuta.pl/obraz/2oNsfIat00a/dsc01796
    > 2.2 MB
    >
    > i filmik 26 MB (sasiad ugniata sobie piasek pod taras z kostki):
    >
    > http://plutonix.wrzuta.pl/film/16SHLsxCGUG/mov01797
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Ja tu widze napęd wibracyjny stosowany np przy zasypach + "wózek" na to.

    Jak ustawiłeś przeciwwagi ?

    --
    by dooh
    Zawodowy Herold Złych Nowin

  • 13. Data: 2009-05-13 08:27:42
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ja tu widze napęd wibracyjny stosowany np przy zasypach + "wózek" na to.
    >
    > Jak ustawiłeś przeciwwagi ?

    Masz na mysli mimosrody ? Pozostalem przy ustawieniach, jakie byly.
    Niczego nie regulowalem.Nie bylo czasu.
    Ale jak sie pobawie, to ci powiem.

    pozdrawiam
    pluton