eGospodarka.plGrupypl.internet.polipMasz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj › Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    From: kriZb <k...@n...no>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Date: Sun, 06 Dec 2009 21:17:40 +0100

    Marcin Kuczera napisał(a), dnia pięknego 2009-12-06 14:56:

    > wiesz co, słabo mi się robi jak czytam takie wypowiedzi.
    >
    > Sam mam to co tu się nazywa potocznie uryną, tyle że ta uryna generuje
    > 1.3Gbit/s ruchu.
    > I to jest pikuś jeszcze.
    >
    > Spróbuj zrzucać takie dane z urządzeń dysponujących portami 10G albo
    > 2x10G. A w TP takich portów mają dziesiątki.
    >
    > Nie masz zielonego pojęcia o skali.
    >
    > Marcin
    A widziales przy takim ruchu co sie dzieje z komputrem zbierajacym info
    przez sFlow/netFlow+pakowanie tego do SQL? Robilem, mam testowo i wiem
    jaki to bol. Ruch mniejszy niz szanownych, ale daje po dupie.
    A zaraz zaraz, nie to zebym chcial coby sie do IPTV przykleili, ale co
    multicasty tez mam logowac? Bo z definicji jest cit: "połączenie -
    fizyczne lub logiczne połączenie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych
    pozwalające na przesyłanie przekazów telekomunikacyjnych".
    A pornosy bede ogladal z HAMradio ;] Albo wroce na BBS [;