eGospodarka.plGrupypl.internet.polipMasz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj › Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
  • Data: 2009-12-07 14:08:08
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sergiusza znam tylko z danych czasów i jego sądzenia sie z ZUS. Ale
    > stwierdzenie było obraźliwe.

    Mylisz z innym sergiuszem chyba. A może ja myle - popraw mnie.

    Jeśli obrażam to zmieńmy "głupiomądry" na "głupiomądre wypowiedzi".

    Nie neguje jego wiedzy ale mam wrażenie że pisze na tej grupie tylko po to
    żeby się wylansować. Dużo mądrych słów, terminów i raczej nieszczególna
    właściwa treść.
    A jeśli już to typu że on wie i każdy MA tak robić.

    co do dalszej części twojego postu odpowiadać nie będe bo nie ma sensu.