    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Date: Fri, 24 Feb 2012 11:37:26 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-02-23 19:35, P.B. pisze:
> [...]

    A sprawdza, czy sie pyta jaki nr wpisac ? :-)

    >Takie systemy są stosowane od dawna - do klienta biznesowego
    >przychodzi
    >regularnie wyciąg (np. w formacie E-MEDIA, klient jeszcze podaje
    >przebieg przy płatności kartą). Nawet jak ktoś naleje do kanistra,
    >czy
    >zatankuje samochodów żony to bardzo szybko widać w analizie. Sam
    >robiłem systemy na tym oparte (nawet ponad 10 lat temu) - znaczy one

    No ale trzeba przebieg podac. I miec przykazane "tankuj do pelna.
    I miec auto gdzie "do pelna" nie ma 10l bledu.

> [...]
    >poprawnego
    >rozliczenia kosztów (mpk i inne), niemniej były funkcje wyłapywania
    >"anomalii". "Anomalie"wywołane jakimiś błędami to był margines -
    >system
    >był odporny na jakieś drobne błędy w postaci błędnego przebiegu, czy
    >pomyłki w asortymencie - to są drobiazgi i szkoda czasu i pieniędzy
    >na
    >ich eliminację. Pięknie za to wychodziły różne kanty i to bardzo
    >szybko. No, ale to już kwestia zamawiającego taki system itd.
    >Zdziwiłbyś się (albo i nie) co potrafią wyczyniać ludzie i na na

    Czekaj - ale w sumie co - liczyles srednie splalanie ?

    Ale to nie tylko GPS, ale caly system.
    Ostatnio byc moze niedrogi, jesli auto skomputeryzowane i zarowno dane
    z wtryskiwaczy jak z paliwomierza do komputera trafiaja.

    A potem sie zaczna paliwomierze nagminnie psuc :-)

    >Znikniecie 10 litrów to żaden problem, a GPS, system i obsługa może
    >słono kosztować - może to się opłacić tylko przy pewnych rodzajach
    >transportu. W innych wystarczy kontrolować przebieg i zużycie (ze
    >sporą tolerancją) w sposób w zasadzie automatyczny.

    Albo nic nie kontrolowac - u nas pracownik zarabia minimalna krajowa,
    ale ma prawo przepalic 100l/100km.

    J.