-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Masakra w silniku
Date: Fri, 3 Mar 2017 16:15:24 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
<58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
<o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
<7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
<1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
<kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
<1...@m...org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 3 Mar 2017 15:15:24 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="29392";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601003
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-03 o 15:51, Myjk pisze:
> Fri, 3 Mar 2017 14:35:29 +0100, viktorius
>
>>> Powstają, bo podajesz niczym nie podparte i niesprawdzone informacje.
>> Nie ja zacząłem wymieniać hipotetyczne przyczyny, ale swój cytat
>> zgrabnie wyciąłeś :P
>
> Po prostu odpaliłeś, że PADŁ DPF. Więc nie padł DPF, a tylko tak się komuś
> wydawało, bo był zwyczajnym ignorantem, by nie użyć bardziej dosadnych
> określeń.
>
No bo padł, zatkał się, jak inaczej to napisać skoro ani krzty spalin
nie przepuścił?
A że to tylko wynik innych usterek, to inna sprawa.
>> Rozróżnijmy przyczyny od skutku. Nikt tu przyczyn nie wyjaśniał,
>> tylko wyeliminował skutek.
>
> Nadal zaszło to w wyniku głupoty użytkownika samochodu. Zupełnie tak samo
> jak uszkodzenie silnika w wątku otwierającym. Normalny człowiek nie
> kombinuje przy maksymalnej prędkości obrotowej, normalny człowiek nie
> grzebie przy mieszance -- normalny człowiek jedzie do serwisu jak komputer
> sypie błędami, a nie jeździ póki auto w polu nie stanie.
>
Głupota=zaniedbanie wg Ciebie?
Nie ustalaj normalności własnymi normami.
Bo wynika z tego, że ja nie jestem normalny, bo sam podłączam sobie
komputer diagnostyczny i sam wykonuję analizę wyników.
A i mieszankę też zdarzało mi się regulować, w gaźniku, samodzielnie.
>> Leczenie objawowe, zbić gorączkę okładami, bez wypicia syropu.
>> Wycięcie było za darmo, narzędzia były pod ręką.
>> Silnik odpalił przy mnie, nie pamiętam czy coś świeciło. Ale
>> podejrzewam, że jeśli koledze nie przeszkadzała kontrolka przed, to i po
>> wycięciu też miał ją głęboko...
>
> No więc się pytam po co takich za przykład dawać? Przecież takie zachowanie
> się nie mieści w żadnych logicznych ramach. To jakby mieć pretensję do
> samochodu że nie hamuje, bo się klocki i tarcze skończyły -- a leczeniem
> objawowym co będzie wtedy, wystawianie nogi przez próg i hamowanie butami?
> Daj pan spokój.
>
Sam się zapytałeś:
------------
Jak się obiawiło padnięcie filtra DPF?
--
Pozdor
Myjk
------------
To odpisałem, że totalnym jego zatkaniem. Przykład jak każdy inny,
miałem nie pisać?
>> Lampki na desce gasisz jak się zaświecą, czy przy chęci sprzedaży, żeby
>> kupujący nie wydziwiał?
>
> Zawsze gaszę jak się świecą -- taka to pokraczna moja logika. Pewnie
> dlatego, że wolę poświęcić godzinę na ich zgaszenie, zamiast potem 4-5h jak
> stanę gdzieś w polu. Podobnie jak wolę zalać zalecany olej, niż kombinować
> z zamiennikami licząc na jakieś groszowe oszczędności, jak tutejszy
> zakompleksiony dziadek.
>
>> Kumpel nie gasi w ogóle, albo samochód wyrzuca
>> jak stare rękawiczki, albo sprzedaje jak jest, bez picowania pod
>> kupującego. Taki styl życia, ale czy ignorant? A może szczęśliwiec,
>> który może sobie pozwolić na nie naprawianie wozu, tylko kupno innego?
>
> Toteż nie rozmawiajmy o wynaturzeniach.
>
... stylu zycia, nie oceniaj wszytkiego swoja normą, bo możesz obrazic
innych.
>> No to z olejem i filtrem 150-200 przy własnej wymianie.
>
> Filtra nie trzeba wymieniać.
>
No 10 złotych, faktycznie oszczędność, ja bym wymienił, ale to nie
mieści się w granicach twojego postrzegania normalności.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.17 20:13 Myjk
- 03.03.17 20:18 Budzik
- 03.03.17 20:18 Budzik
- 03.03.17 20:36 Myjk
- 03.03.17 21:00 Budzik
- 03.03.17 21:36 Budzik
- 03.03.17 21:44 Zenek Kapelinder
- 06.03.17 09:49 viktorius
- 06.03.17 10:31 viktorius
- 06.03.17 18:44 Budzik
- 06.03.17 23:37 Zenek Kapelinder
- 11.03.17 13:04 RoMan Mandziejewicz
- 11.03.17 17:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=