eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Fri, 3 Mar 2017 16:15:24 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
    <kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 3 Mar 2017 15:15:24 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="29392";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601003
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-03 o 15:51, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Mar 2017 14:35:29 +0100, viktorius
    >
    >>> Powstają, bo podajesz niczym nie podparte i niesprawdzone informacje.
    >> Nie ja zacząłem wymieniać hipotetyczne przyczyny, ale swój cytat
    >> zgrabnie wyciąłeś :P
    >
    > Po prostu odpaliłeś, że PADŁ DPF. Więc nie padł DPF, a tylko tak się komuś
    > wydawało, bo był zwyczajnym ignorantem, by nie użyć bardziej dosadnych
    > określeń.
    >

    No bo padł, zatkał się, jak inaczej to napisać skoro ani krzty spalin
    nie przepuścił?
    A że to tylko wynik innych usterek, to inna sprawa.

    >> Rozróżnijmy przyczyny od skutku. Nikt tu przyczyn nie wyjaśniał,
    >> tylko wyeliminował skutek.
    >
    > Nadal zaszło to w wyniku głupoty użytkownika samochodu. Zupełnie tak samo
    > jak uszkodzenie silnika w wątku otwierającym. Normalny człowiek nie
    > kombinuje przy maksymalnej prędkości obrotowej, normalny człowiek nie
    > grzebie przy mieszance -- normalny człowiek jedzie do serwisu jak komputer
    > sypie błędami, a nie jeździ póki auto w polu nie stanie.
    >

    Głupota=zaniedbanie wg Ciebie?

    Nie ustalaj normalności własnymi normami.
    Bo wynika z tego, że ja nie jestem normalny, bo sam podłączam sobie
    komputer diagnostyczny i sam wykonuję analizę wyników.
    A i mieszankę też zdarzało mi się regulować, w gaźniku, samodzielnie.


    >> Leczenie objawowe, zbić gorączkę okładami, bez wypicia syropu.
    >> Wycięcie było za darmo, narzędzia były pod ręką.
    >> Silnik odpalił przy mnie, nie pamiętam czy coś świeciło. Ale
    >> podejrzewam, że jeśli koledze nie przeszkadzała kontrolka przed, to i po
    >> wycięciu też miał ją głęboko...
    >
    > No więc się pytam po co takich za przykład dawać? Przecież takie zachowanie
    > się nie mieści w żadnych logicznych ramach. To jakby mieć pretensję do
    > samochodu że nie hamuje, bo się klocki i tarcze skończyły -- a leczeniem
    > objawowym co będzie wtedy, wystawianie nogi przez próg i hamowanie butami?
    > Daj pan spokój.
    >

    Sam się zapytałeś:

    ------------
    Jak się obiawiło padnięcie filtra DPF?

    --
    Pozdor
    Myjk
    ------------

    To odpisałem, że totalnym jego zatkaniem. Przykład jak każdy inny,
    miałem nie pisać?


    >> Lampki na desce gasisz jak się zaświecą, czy przy chęci sprzedaży, żeby
    >> kupujący nie wydziwiał?
    >
    > Zawsze gaszę jak się świecą -- taka to pokraczna moja logika. Pewnie
    > dlatego, że wolę poświęcić godzinę na ich zgaszenie, zamiast potem 4-5h jak
    > stanę gdzieś w polu. Podobnie jak wolę zalać zalecany olej, niż kombinować
    > z zamiennikami licząc na jakieś groszowe oszczędności, jak tutejszy
    > zakompleksiony dziadek.
    >
    >> Kumpel nie gasi w ogóle, albo samochód wyrzuca
    >> jak stare rękawiczki, albo sprzedaje jak jest, bez picowania pod
    >> kupującego. Taki styl życia, ale czy ignorant? A może szczęśliwiec,
    >> który może sobie pozwolić na nie naprawianie wozu, tylko kupno innego?
    >
    > Toteż nie rozmawiajmy o wynaturzeniach.
    >

    ... stylu zycia, nie oceniaj wszytkiego swoja normą, bo możesz obrazic
    innych.

    >> No to z olejem i filtrem 150-200 przy własnej wymianie.
    >
    > Filtra nie trzeba wymieniać.
    >

    No 10 złotych, faktycznie oszczędność, ja bym wymienił, ale to nie
    mieści się w granicach twojego postrzegania normalności.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: